Ja, dat had ik op de heenreis ookquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was het nou juist, ik zat potdicht met luchtGing steeds naar de wc om wat luchtkleppen open te zetten maar het lukte niet.
Op de terugweg niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik op de heenreis ook
Wil er nog heenquote:
Goh, verrassend.quote:
Je bent er toch in de buurt; dus gewoon iemand van KSC zo gek krijgen dat ze weer met je mee gaan.quote:
Maar lijkt me wel heel mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn in Europa ook nog plekken waar ik naartoe wil, maar IJsland is echt debiel duur.
Kan wel alleen op en neer. 300 euro voor retourtjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er toch in de buurt; dus gewoon iemand van KSC zo gek krijgen dat ze weer met je mee gaan.
ik heb wel gekeken naar een cruise die kant op, maar zo'n cruiseschip lijkt me eigenlijk niksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn in Europa ook nog plekken waar ik naartoe wil, maar IJsland is echt debiel duur.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik was vorige week naar de tandarts, in totaal 15 minuten in het gebouw geweest. Inclusief het zitten in de wachtkamer en nieuwe afspraak maken.
¤62,85...![]()
Oh damn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Maar volgens mij duurder dan Japan ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |