Afgesproken met wat mensen om Magic the Gathering te spelen.quote:
Die paar extra centimeter aan beenruimte dat scheelt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu de premium economy ontdekt. DAt maakt echt een wereld van verschil
Oef, dat zou voor mij best lastig worden. Eten met hindernissen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sommige gerechten wel ja. Geloof dat de thaise keuken er wel om bekend staat idd.
Alleen jammer dat vliegen goedkoper is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah! Dat kan ook nog. Daar denk ik dan weer niet aan.
ja dacht per vlucht 150 euro meer?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die had ik ook naar Shanghai. Scheelde enorm. Maar op de terugweg zaten we eerste klas en toen was ik helemaal kapot en ik blies steeds op van de luchtWas zo blij dat ik kon liggen. Maar dat is een duur geintje.
*schrapt Thailandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is de 7/11 niet zo leuk. Familymart hadden we ook op het eiland maar die zijn allemaal overgenomen door Tops Daily
Weinig Tal dan.quote:
ohh was dat daarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgesproken met wat mensen om Magic the Gathering te spelen.
Ja en je stoel kan ook meer naar achterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die paar extra centimeter aan beenruimte dat scheelt wel inderdaad.
Hoe lang is dat vliegen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen jammer dat vliegen goedkoper is.
Maar ik wil nog graag naar de oostkust in de VS of naar Canada ofzo dus zal er toch een keer aan moeten geloven.
Ik heb nul bier gedronken in Japan. Ook geen saké. Maar ik heb me kostelijk vermaakt met alle frisdrankenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon automaten met halve liters bier in de lobby.
7u valt mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vancouver in Canada is wel een kuteind.
Oostkust valt mee, denk een uurtje of 7?
Ja vanaf Singapore was het ook zoiets. Maar ik was helemaal kapot die vlucht. Zal zo vol lucht, voelde me ontzettend ongemakkelijk en ellendig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
7u valt mee.
Ecuador was 12u vliegen, vanaf Madrid. Dat vond ik erg lang… maar heb het grootste gedeelte van de reis geslapen.
Het heeft me er in elk geval niet van weerhouden om drie keer naar Ecuador te vliegen ( En terug )
Ja, dat is wel een nadeel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vanaf Singapore was het ook zoiets. Maar ik was helemaal kapot die vlucht. Zal zo vol lucht, voelde me ontzettend ongemakkelijk en ellendig.
Je kan in thailand vrijwel overal westers eten. Tenzij je het plattenland opgaat waar geen toeristen komenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oef, dat zou voor mij best lastig worden. Eten met hindernissen.
ja eerste klas , daar heb ik het toch niet overquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste klas is een paar duizend euro meer
Flink winden en met een vies gezicht naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vanaf Singapore was het ook zoiets. Maar ik was helemaal kapot die vlucht. Zal zo vol lucht, voelde me ontzettend ongemakkelijk en ellendig.
Maar ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerste klas , daar heb ik het toch niet over
Dat was het nou juist, ik zat potdicht met luchtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink winden en met een vies gezicht naar anderen wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |