quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:06 schreef augurk2025 het volgende:
Risico van het vak. Kan er geen traan om laten.
Chrissy Rouse 2-3 jaar geleden in de British Superbikes was de laatste denk ik (en onze Victor Steeman in de Supersport 300). Hier gingen er halverwege het veld één of twee onderuit en de rest kegelde er volle bak overheen op een snel stukquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:22 schreef Bugno3 het volgende:
Bij het lezen van de titel ging ik er van uit dat het weer om Isle of Man ging en amateurs betrof (ik volg het niet op de voet). Maar dit is wel vrij bizar. Kan me eigenlijk geen heel serieuze crashes herinneren in het professionele circuit. Hoe kon dit dan zo fout gaan.
Je ziet dus vrij duidelijk wie als eerste gaat. Weet niet of diegene een van de slachtoffers is, maar zo niet, dan zal die zich wel extra klote voelen.quote:
Je ziet voorin de crash en daarachter geeft men nog volgas voor die eerste bocht lijkt het.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ziet dus vrij duidelijk wie als eerste gaat. Weet niet of diegene een van de slachtoffers is, maar zo niet, dan zal die zich wel extra klote voelen.
Supersport is ook wel een klasse met een heel groot deelnemersveld, volgens mij dik in de dertig. Als het dan redelijk voorin een keer echt fout gaat...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet voorin de crash en daarachter geeft men nog volgas voor die eerste bocht lijkt het.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ziet dus vrij duidelijk wie als eerste gaat. Weet niet of diegene een van de slachtoffers is, maar zo niet, dan zal die zich wel extra klote voelen.
Richardson en Jenner startten als 16e en 19e in een veld van 40 (!), de eerste zat denk ik wel rond die plek of iets verder naar voren. Kan best dat het één van hun was na een goede start..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Anderhalve meterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |