Waar kan ik aanmelden neefquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
Niet thuiswerken en rond 8:00 of 9:00 uit bed rollen, even laptop aanzetten en douchen, paar mailtjes doen,beetje fokken, beetje dom kijken en de dag is zo weer om.
Als je hetzelfde wil doen als epicbeardman, het UWVquote:
Thuiswerken is zoveel beter dan op het kantoor, helaaspindakut een dag per week verplicht om te verschijnen met je kutkop maar beter dan de hele werkweek daar zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
Niet thuiswerken en rond 8:00 of 9:00 uit bed rollen, even laptop aanzetten en douchen, paar mailtjes doen,beetje fokken, beetje dom kijken en de dag is zo weer om.
Bij het UWV zou je ook mijn luxe baantje kunnen hebben, je moet gewoon bij een overheidsorganisatie of grote speler op de markt zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je hetzelfde wil doen als epicbeardman, het UWV
Beetje voldoening is wel gewenst.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk wel dat hij een goede baan heeft, zo werkt het namelijk in clownswereld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je hetzelfde wil doen als epicbeardman, het UWV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |