gaat mn galblaas er uitquote:
Oh! Nou wat spannend, ben je zenuwachtig?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat mn galblaas er uit
en is hopelijk het gezeur van steeds druk op mn borst voelen en overgeven voorbij
zenuwachtig niet. ik weet alleen dat er een kans is dat dit niet de veroorzaker is en dat er dan meer onderzoeken enzo nodig zijn om uit te zoeken wat dan wel. en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh! Nou wat spannend, ben je zenuwachtig?
Ik hoop inderdaad dat het dan stopt. Wist niet dat je hier last van had, wat ontzettend kut lijkt me om dat steeds te hebbben/voelen.
Dat begrijp ik wel. Maar ze doen dit toch niet als een gokje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
zenuwachtig niet. ik weet alleen dat er een kans is dat dit niet de veroorzaker is en dat er dan meer onderzoeken enzo nodig zijn om uit te zoeken wat dan wel. en daar heb ik geen zin in.
nee, er zitten twee galstenen in.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Maar ze doen dit toch niet als een gokje?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, er zitten twee galstenen in.
En er is een kans dat dit idd de veroorzaker is.
alleen omdat ik niet alle klachten heb die horen bij de stenen kan het ook zijn dat het wel van iets anders komt
en nu echt slapen![]()
Zit je verband goed?quote:
Ik hoop het ook voor je niznoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat mn galblaas er uit
en is hopelijk het gezeur van steeds druk op mn borst voelen en overgeven voorbij
Morguhquote:
Geniet er vanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:54 schreef Karzai het volgende:
Ik lig hier nog wat met mijn pik te spelen, ik hoef er pas over een half uurtje uit.
O lekker, nog plannen voor de vakantie?quote:
Morguh Gianniquote:
We gaan de verjaardag van mijn moeder vieren met een aantal familieleden in België, die is in december 70 geworden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, nog plannen voor de vakantie?
O dat is leuk. Lekker met zijn allen er tussen uit leuke herinneringen maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
We gaan de verjaardag van mijn moeder vieren met een aantal familieleden in België, die is in december 70 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |