In de naam van de Zalm en de Paling en de heilige Rijst. Smakelijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of alleen een hostie van platgestampte droge rijst
Ik ben fan van Finland.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel liedje gehoord.
Misschien is het een goed idee om blote Caroline ook naar HAMAS te sturen?quote:Op maandag 5 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat we SkyNet kunnen verslaan met deepfakes van een blote Caroline
Geen ideequote:
Het is dan ook stapjes = hapjes, niet trappen = happenquote:Op maandag 5 mei 2025 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag een uur gefietst en ik ben nog steeds niet dun.
Kun je er beter gelijk een kernbom opgooien, dat is humanerquote:Op maandag 5 mei 2025 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om blote Caroline ook naar HAMAS te sturen?
Nou ja zegquote:Op maandag 5 mei 2025 23:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die wel ooit gezien heb.. 👀 denk het eigenlijk niet.
Kak.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook stapjes = hapjes, niet trappen = happen
Meer happen is meer kakkenquote:
"De film gaat over de liefde maar omdat de leeftijd waarop toestemming gegeven mag worden in Californië echter 18 jaar is, was de relatie tussen Josh en Cher illegaal en, eerlijk gezegd, zeer ongemakkelijk om naar te kijken . Het afbeelden van een relatie tussen een 16-jarige en een 18-jarige gaf een uiterst slecht voorbeeld aan andere jonge meisjes en mannen die de film keken, en maakte de film zeer ongewenst en problematisch"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 5 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
US als die morgenochtend zijn DM opentWaarom staat haar onderkantje niet erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AI liep vastquote:Op maandag 5 mei 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom staat haar onderkantje niet erop?
16 en 18, jeetjequote:Op maandag 5 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De film gaat over de liefde maar omdat de leeftijd waarop toestemming gegeven mag worden in Californië echter 18 jaar is, was de relatie tussen Josh en Cher illegaal en, eerlijk gezegd, zeer ongemakkelijk om naar te kijken . Het afbeelden van een relatie tussen een 16-jarige en een 18-jarige gaf een uiterst slecht voorbeeld aan andere jonge meisjes en mannen die de film keken, en maakte de film zeer ongewenst en problematisch"
Ah, de intriges van "blote Caroline", een figuur die haar naam draagt als een echo van het menselijke verlangen naar vrijheid en tegelijkertijd de speelse uitdaging van de normen.quote:
Blote Caroline, je kijkt eenmaal en daarna kun je het nooit meer ontzien.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, de intriges van "blote Caroline", een figuur die haar naam draagt als een echo van het menselijke verlangen naar vrijheid en tegelijkertijd de speelse uitdaging van de normen.
Je kunt wellicht beter je ogen uitsteken daarna.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blote Caroline, je kijkt eenmaal en daarna kun je het nooit meer ontzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |