Hoe kom je erbij dat Wim Eijk tot de voornaamste kandidaten behoort ?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
1. Welke kardinaal wordt paus?
De voornaamste kanshebbers zijn:
> Luis Antonio Tagle (67, Filipijnen)
> Pietro Parolin (70, Italië)
> Fridolin Ambongo Besungu (64, Congo)
> Wim Eijk (70, Nederland)
Ik ga voor Tagle maar het zou wel wat hebben als Wim Eijk het wordt.
2. Wat wordt zijn pauselijke naam?
Franciscus II
Nee, hat zou helemaal niet "iets hebben" als Eijk het wordt (kans is trouwens zeer gering). Dat is een conservatief.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
1. Welke kardinaal wordt paus?
De voornaamste kanshebbers zijn:
> Luis Antonio Tagle (67, Filipijnen)
> Pietro Parolin (70, Italië)
> Fridolin Ambongo Besungu (64, Congo)
> Wim Eijk (70, Nederland)
Ik ga voor Tagle maar het zou wel wat hebben als Wim Eijk het wordt.
2. Wat wordt zijn pauselijke naam?
Franciscus II
Dat zou fantastisch zijn. Maar die kans is ongeveer 0.quote:
Dat vind ík wel iets hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hat zou helemaal niet "iets hebben" als Eijk het wordt (kans is trouwens zeer gering). Dat is een conservatief.
Tagle is trouwens ook helemaal niet progressief al wordt hij wel in die hoek geplaatst.
Dat heeft iemand in mijn omgeving mij verteld. Maar als dat niet zo is dan neem ik het graag van je aan. Ik heb het niet geverifieerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Wim Eijk tot de voornaamste kandidaten behoort ?
Als er 30 namen worden genoemd zit Eijk daar wel bij, als je naar 10 gaat al niet meer. Behalve bij een erg chauvinistische Nederlandse journalist.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat vind ík wel iets hebben.en ik weet dat de kans zeer gering is.
[..]
Dat heeft iemand in mijn omgeving mij verteld. Maar als dat niet zo is dan neem ik het graag van je aan. Ik heb het niet geverifieerd.
De vorige Paus kwam toch ook uit Amerika?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:10 schreef TLC het volgende:
Op CNN vanmorgen vertelde ze nog dat de kans miniem was op een Amerikaanse Paus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |