Zonder plastic en PFAS?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een mini-pan gekocht
Hot topic hoor.quote:
Wat voor iets?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een mini-pan gekocht
Je bent zelf hot.quote:
Potverdorie, alsof ik een paar uur terug in de tijd ga.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft microplastics in z'n hersenen.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft microplastics in z'n hersenen.
Dank je!quote:
Ik herhaal het nog even voor ons aller USquote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potverdorie, alsof ik een paar uur terug in de tijd ga.
quote:
Goed zo.quote:
WULPS!!!quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je!
Your're not so bad yourself
Chique pannetjes ook welquote:Op maandag 5 mei 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Debuyer; misschien van het weekend wel meenemen.
Omdat ik het daar nu al 2x over gehad heb, vandaag.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat het hier zo vaak over microplastics?
Ga ik nu dood?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
"Theezakjes van merken zoals Pickwick of Lipton Tea bevatten vaak microplastics die vrijkomen als je een lekker kopje thee aan het zetten bent. Dit is slecht voor je gezondheid én hierdoor mogen de zakjes niet bij het gft-afval."
Lekker door het losse zand lopenquote:Op maandag 5 mei 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Sporten had focus op de benen
Intern vloekend aan de gang gegaan, dus morgen helemaal strompelen.
![]()
![]()
EINDELIJK! Na al die jaren, eindelijk de bevestiging. Het is niet normaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je!
Your're not so bad yourself
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |