hallo dat is al een week oudquote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / Jonnie Boer overleden.
@:uitstraling
Wist jij dit?
Jij leest dit nu pas voor het eerst??quote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wist jij dit?
Hallo, oke.quote:
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij leest dit nu pas voor het eerst??
Ja tuurlijk, Neerlands op een na grootste topkok ooit overleden.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wist jij dit?
Hm, wel erg jong overleden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Neerlands op een na grootste topkok ooit overleden.
Ja, nee, okequote:Op maandag 5 mei 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gaat er iets normaal hier?
Ook nee![]()
Oke, thnx, bai.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven een fornuis hangen en ondernemen is nu eenmaal niet zo gezond.
Heeft zich dus een beetje doodgewerkt?quote:
+ onder druk moeten presteren...quote:Op maandag 5 mei 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven een fornuis hangen en ondernemen is nu eenmaal niet zo gezond.
Ik heb nu ook thee in m'n longen.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik een stukkie beter ben met potten en pannen maar ja ik heb er mijn beroep niet van gemaakt, in alle bescheidenheid.
Best wel wat koks die ineens dood neervallen, fijnstof en jezelf helemaal naar de kwaksel werken.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heeft zich dus een beetje doodgewerkt?
Je grenzen kennen is erg belangrijkquote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel wat koks die ineens dood neervallen, fijnstof en jezelf helemaal naar de kwaksel werken.
*Kucht in carpaccio in de magnetronquote:Op maandag 5 mei 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik een stukkie beter ben met potten en pannen maar ja ik heb er mijn beroep niet van gemaakt, in alle bescheidenheid.
Probeer je het weg te spoelen?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu ook thee in m'n longen.
Naast Tresor.
![]()
![]()
Of de Ribeye met clotted cream met frambozenjam.quote:
M'n longen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |