Vrij Duits allemaalquote:Op maandag 5 mei 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.
Beter?
2 Duitsers en een Spanjaard. Prima.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.
Beter?
quote:
Jammer ik pas niet in je geschetste hokquote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedereen in fucking hokjes ja
Oh, Dudje heeft nu ook een Ford
Is totaal niet mijn schuld
Van mij wel hoor. Maar ik bepaal dat nietquote:
Soms wel jaquote:
En een Ducatiquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 Duitsers en een Spanjaard. Prima.
Noice.quote:
Dan mogen we samen erin.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Maar ik bepaal dat niet
Ik zit zelf ook niet in de bus
Seat is ook gewoon Duits, dat zijn VW'tjes met andere badgesquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 Duitsers en een Spanjaard. Prima.
Ik ben je oom niet, even voor de duidelijkheidquote:
Maakt wel wat lawaai jaquote:
Nee.quote:
Alleen als je geen zin hebt om te werken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het was een ontvellingkje van 3 x 1 mm bovenop mijn teen. Dat was alles.
Zal ik me ziek melden morgen?
Die Top Gear heb ik ook gezienquote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seat is ook gewoon Duits, dat zijn VW'tjes met andere badges
Hoi oom Zusquote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben je oom niet, even voor de duidelijkheid
Inb4: nee kan ook niet, want die is al x jaar dood
Maak je zelf ook.quote:
Ja want denk dat die voet vanaf de enkel moet worden geamputeerdquote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het was een ontvellingkje van 3 x 1 mm bovenop mijn teen. Dat was alles.
Zal ik me ziek melden morgen?
Vroeg het eigenlijk aan Drama Moeraskatquote:
Geen tussenwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |