Dacht dat jij alles wist!quote:
Oh.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik zou het niet omschrijven als 'verkopen'
En dat iedereen zoiets heeft van: "Uhm... "quote:Op maandag 5 mei 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit vat zit vol verboden kennis. Soms klotst er wat over de rand.
Ja maar of ik het nou over werk of andere dingen heb, die reactie krijg ik toch wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat iedereen zoiets heeft van: "Uhm... "
Mijn hoofd denkt nu aan who framed Roger Rabbit en "the dip"quote:Op maandag 5 mei 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit vat zit vol verboden kennis. Soms klotst er wat over de rand.
Maar maarquote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat iedereen zoiets heeft van: "Uhm... "
Uhm...quote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar of ik het nou over werk of andere dingen heb, die reactie krijg ik toch wel.
Hij heeft het over verboden kennis.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar
Kennis
Feitjes
Pubquizwaardige weetjes
Dat arme schoentje.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hoofd denkt nu aan who framed Roger Rabbit en "the dip"
Eekhoorntjes kunnen niet boeren of overgeven.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar
Kennis
Feitjes
Pubquizwaardige weetjes
Laten we een fok! Team opzettenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar
Kennis
Feitjes
Pubquizwaardige weetjes
Is verboden kennis niet vergelijkbaar met boeken bannen?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft het over verboden kennis.
Weet niet of bovenstaande daar ook onder valt.
Weet ik nietquote:Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is verboden kennis niet vergelijkbaar met boeken bannen?
Olifanten kunnen niet springenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eekhoorntjes kunnen niet boeren of overgeven.
Dat het slechte agrariërs waren sta ik niet van te kijken.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eekhoorntjes kunnen niet boeren of overgeven.
Of weet je wel maar is het je verboden om te delenquote:
Er mag niet over bans gesproken worden. Verbotenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is verboden kennis niet vergelijkbaar met boeken bannen?
Ohja, klopt het toch nogquote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er mag niet over bans gesproken worden. Verboten
Ik keek net per ongeluk op een mod zijn telefoon toen hij achter de schermen zat, mag ook nietquote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er mag niet over bans gesproken worden. Verboten
Ja is wel waarquote:Op maandag 5 mei 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was extra leuk, omdat wandelend en het ging over een voet.
Goed
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik keek net per ongeluk op een mod zijn telefoon toen hij achter de schermen zat, mag ook niet
Foei!quote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik keek net per ongeluk op een mod zijn telefoon toen hij achter de schermen zat, mag ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |