SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je komt in Ademnoodquote:Op maandag 5 mei 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de kust veilig, zet je lippen op de mijne en je kust veilig, mond op mond zoals die roddels in de buurt
Ik haak af op dit soort romantiek.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je komt in Ademnood
Want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou
Mond op mond we doen het nou
Over de loop der jaren gewoon meer dingen aangedurfd. Zelf een huis gekocht bijvoorbeeld. Stoute schoenen aangetrokken en wat meer op dames afgestapt (blauwtjes galore maar daar leer je van). Motorrijbewijs gehaald. En nu een leuke baan waar ik al 8 jaar lekker werk. Jezelf ontwikkelen daar vooral geleerd ookquote:Op maandag 5 mei 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, ik wilde denk ik ook weg voor het idee van 'daar kan ik helemaal doen wat ik zelf wil en niemand kent me'. Dat is natuurlijk zo maar werkt twee kanten op, geldt voor zowat alles gok ik
En wat goed, wat ben je allemaal aan het doen?
[Want je bent waardeloos, ja kijk nu maar boosquote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je komt in Ademnood
Want de kans is groot
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je komt in Ademnood
Want de kans is groot
oke doeiquote:
Ohhh, meer je eigen leven leiden?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over de loop der jaren gewoon meer dingen aangedurfd. Zelf een huis gekocht bijvoorbeeld. Stoute schoenen aangetrokken en wat meer op dames afgestapt (blauwtjes galore maar daar leer je van). Motorrijbewijs gehaald. En nu een leuke baan waar ik al 8 jaar lekker werk. Jezelf ontwikkelen daar vooral geleerd ook
Ademnoodquote:
Jazeker. Woon nu samen sinds een paar maanden en dat gaat prima. Gun mezelf ook meer dingen. Volgend jaar trakteer ik mezelf op een nieuwe motor bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 mei 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, meer je eigen leven leiden?![]()
wat fijn dat het je ook lukt!
Echt hequote:
*zip*quote:
Dag dagquote:
Stond blijkbaar haaks op haar behoefte.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Wel goeie haakpun
Dat dan weer wel
Oh, in dat gevalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik keek perongeluk naar mn mail, moest ik niet doen. Ik besteed echt te veel tijd aan 'stel dit dat'. Ik ben me daar zo bewust van maar weet nog niet zo goed hoe ik daar anders mee om kan gaan. Heel vaak tegen mezelf zeggen dat ik het eerst maar moet afwachten helpt niet![]()
Mijn werk is zo chill eigenlijk, behalve dat mijn hoofd vaak denkt 'JA MAAR DIT DAT ZUS ZO' hou je bek joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Woon nu samen sinds een paar maanden en dat gaat prima. Gun mezelf ook meer dingen. Volgend jaar trakteer ik mezelf op een nieuwe motor bijvoorbeeld
pas op, straks raken onze tongen elkaarquote:
Dat moeten we niet willen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat goed
je leeft voor jezelf
en fijn om te lezen, werkt ook motiverend voor anderen (of voor mij)
[..]
pas op, straks raken onze tongen elkaar
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, in dat geval
Speciaal voor je hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee het ging nu over iemand met vragen. Niet meer dan dat, mijn hoofd 'diegene heeft zeker vragen omdat ie het er niet mee eens is, moet ik me weer verantwoorden'
ik heb echt geen idee, en al zou diegene dat denken, dan zou dat ook mogen en zou dat niet mijn probleem hoeven/moeten zijn. Dat laatste is nog een stapje te ver om aan te werken maar werken aan die 'dit verzin je, wacht het even af' wil ik wel. Denk trouwend dat het ook wel lukt maar kost tijddddd. En thank you![]()
Baby darling doll face honey
Iewlquote:Op maandag 5 mei 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat goed
je leeft voor jezelf
en fijn om te lezen, werkt ook motiverend voor anderen (of voor mij)
[..]
pas op, straks raken onze tongen elkaar
ik ga ook zo een bierie pakken, wat heb jijquote:
goed voor je weerstandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |