Oh was dat hetquote:Op maandag 5 mei 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geestelijk was je misschien al 60.
Nee joh.quote:
Of leaserijders die het goedkoop kunnen regelen omdat ze tegenwoordig allemaal elektrisch zijn. Sinds ze zijn overgenomen door China zien ze er ook gewoon uit als matige AliExpress kopieën van 'gemiddelde westerse auto'quote:Op maandag 5 mei 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal toch mensen van boven de 110 die in een Volvo rijden?
Godinquote:
quote:
Voor zure mensenquote:
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben heel tevreden met mijn naam.
Einde bericht.
Dit vermelden we ook in de Fok! KSC Excelquote:Op maandag 5 mei 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben heel tevreden met mijn naam.
Einde bericht.
Zie je wel, hoarderquote:Op maandag 5 mei 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit vermelden we ook in de Fok! KSC Excel
Ik las ook dat de gemiddelde boodschappentas viezer is dan menig gedragen onderbroek, dit weten veel mensen niet volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh.
Een Frans onderzoek naar hygiëne in de onderste regionen, dat is pas normaal.
quote:
quote:Als men de afkorting DS uitspreekt zegt men Déesse, Frans voor godin
Je autostuur ookquote:Op maandag 5 mei 2025 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las ook dat de gemiddelde boodschappentas viezer is dan menig gedragen onderbroek, dit weten veel mensen niet volgens mij.
Ik was mijn boodschappentassen met regelmaat.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las ook dat de gemiddelde boodschappentas viezer is dan menig gedragen onderbroek, dit weten veel mensen niet volgens mij.
Noem jij je auto eigenlijk al sinds dat je haar hebt, al Godin?quote:
Zijn liedjes over jouw naamquote:Op maandag 5 mei 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind m'n naam wel saai maar daarom past ie bij mij.
Ja, dat leek mij wat bijzonder, maar ja.. Volvo.quote:
Toetsenborden ook, die moet je eigenlijk om de twee maanden vervangen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je autostuur ook
Ruik er maar eens aan
ik kon jouw naam niet onthoudenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind m'n naam wel saai maar daarom past ie bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |