Ja, ga maar eieren rapen. Asogedrag tijdens een openbaar feest waar mensen met kinderen staan, doe dat lekker ergens anders.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijnbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.
20 jaar geleden hadden we het onfatsoenlijk gevonden wat Schoof & co aan het uitsproken zijn, maar tegenwoordig vinden het maar oke.
Ik ga wel wat anders doen met mijn tijd
Je kunt het hier beter hebben over wat je gaat eten vanavond.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
20 jaar geleden hadden we het onfatsoenlijk gevonden wat Schoof & co aan het uitsproken zijn, maar tegenwoordig vinden het maar oke.
Ja die a merkijsjes zijn zonder aanbieding echt duur geworden.quote:
Er zijn in die tijd ook protesten e.d. geweest richting Bush en consorten ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi je daar ook rotte eieren voor?
En lekker boeiend ook.
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het hier beter hebben over wat je gaat eten vanavond.
Ja prima. Maar de timing he, het is de timing.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn in die tijd ook protesten e.d. geweest richting Bush en consorten ja.
Niemand zal ontkennen dat wat er nu daar gebeurt verschrikkelijk is. En niemand zal ontkennen dat het goed is om er aandacht voor te vragen. Maar doe dat niet tijdens de Dodenherdenking van WO2. Vooral niet als je even 2 minuten stil mag en kan zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Tartaarquote:Op maandag 5 mei 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het hier beter hebben over wat je gaat eten vanavond.
Het ging om Bevrijdingsdag toch.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat wat er nu daar gebeurt verschrikkelijk is. En niemand zal ontkennen dat het goed is om er aandacht voor te vragen. Maar doe dat niet tijdens de Dodenherdenking van WO2. Vooral niet als je even 2 minuten stil mag en kan zijn.
alle ijsjes, die invriesijsjes zijn verdubbeld in prijsquote:Op maandag 5 mei 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die a merkijsjes zijn zonder aanbieding echt duur geworden.
Lang leve huismerk.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle ijsjes, die invriesijsjes zijn verdubbeld in prijsmisschien maar zelf wat gaan experimenteren
Klopt ookquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 huizen verderop zijn ze aan het verbouwen; heb het idee dat straks hele rij huizen instort
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 huizen verderop zijn ze aan het verbouwen; heb het idee dat straks hele rij huizen instort
Ik zie het al, extreem rechts gevaar tegen de democratie gespot!quote:Op maandag 5 mei 2025 16:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik herdenk nooit echt dat vrijheidsgedeelte.
Met dodenherdenking herdenk ik alleen onze oorlog
Ik zie Russische vlaggen, dus vandaar in het Cyrillisch en niet in het arabischquote:
Ze gaan vrij voortvarend te werk. En huizen zijn 100+ jaar oud dus het werkt allemaal beetje door. Zo te zien hebben ze deel van de achterkant eruit getikt en ook halve dak aan de achterkant, dus daar zullen ze wel mooie uitbouw gaan maken.quote:
Hier in Eindje??quote:Op maandag 5 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij heeft een woning gekocht in de schrijversbuurt, mooie wijk joh
Waar zit dat?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij heeft een woning gekocht in de schrijversbuurt, mooie wijk joh
100+ jaar, ja dan kan het snel gaan. Geen asbest?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gaan vrij voortvarend te werk. En huizen zijn 100+ jaar oud dus het werkt allemaal beetje door. Zo te zien hebben ze deel van de achterkant eruit getikt en ook halve dak aan de achterkant, dus daar zullen ze wel mooie uitbouw gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |