dat is priemquote:Op maandag 5 mei 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ik hoef geen vreemde melkdrankjes
Ik herdenk het ook niet actief maar als je er over nadenkt is het wel bijzonder dat het kanquote:Op maandag 5 mei 2025 16:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik herdenk nooit echt dat vrijheidsgedeelte.
Met dodenherdenking herdenk ik alleen onze oorlog
zag vandaag een filmpje van een konijntje wat iets aan het eten was. Ben even vergeten wat maar het beestje was echt aan het genietenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu volgen er plaatjes van konijntjes, want konijntjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag vandaag een filmpje van een konijntje wat iets aan het eten was. Ben even vergeten wat maar het beestje was echt aan het genieten
die helikopterstand is zo liefquote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotte eieren naar je konijntjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bunway Airlinesquote:
Gooit rot ei tegen Kwark aan.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik herdenk nooit echt dat vrijheidsgedeelte.
Met dodenherdenking herdenk ik alleen onze oorlog
Is het goed om te weten dat ik dezelfde uitgesproken mening had over Afghanistan en Irak? Of toen ik klein was over Rwanda?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Het heeft een hoog 'ja maar de kindertjes in Afrika, die hebben pas honger!'-gehalte.
Leuk, Bevrijdingsdag
JA MAAR PALESTINA
Zostraks met kerst.
'Er is een kindeke geboren op...'
JA MAAR PALESTINA
ROTTE EIEREN OP JE JEZUS
Kom vechten danquote:
Weet ik tochquote:
Goede marketingcampagne wel. Influencers die er mee aan de haal gaan en binnen een week is het meest populaire ijsje van het land.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt heel lekker ijs te zijn, ik dacht dat dat zwarte drop was maar het is cola. Ik wil het proberen
Ik zag het ook voorbij komen en ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt heel lekker ijs te zijn, ik dacht dat dat zwarte drop was maar het is cola. Ik wil het proberen
Gooi je daar ook rotte eieren voor?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het goed om te weten dat ik dezelfde uitgesproken mening had over Afghanistan en Irak? Of toen ik klein was over Rwanda?
En dat de wrijving tussen Israël en Palestina in Wageningen onder studenten ook altijd al een gespreksonderwerp was?
Of de onderdrukking van Tibet?
jupquote:Op maandag 5 mei 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede marketingcampagne wel. Influencers die er mee aan de haal gaan en binnen een week is het meest populaire ijsje van het land.
ik ga wachten op een aanbiedingquote:Op maandag 5 mei 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag het ook voorbij komen en ben ook wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |