SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Geen idee, nog niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Is die nieuwe Exorcist op Netflix de moeite waard?
Watje.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mezelf een paniekaanval wil geven dan ga ik er graag heen
Ook lekker maar heb wel ff zin in een bescheiden feestje. En moet het echt rustig aan doen want morgen VSO.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben thuis vandaag niet echt iets op de planning.
Ja wat dat betreft valt 5 mei dan weer net even verkeerd voor feestjes tot laatquote:Op maandag 5 mei 2025 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb wel ff zin in een bescheiden feestje. En moet het echt rustig aan doen want morgen VSO.
je wordt ouderquote:Op maandag 5 mei 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed nu al vergeten wat ik eigenlijk ging doen
iets met paastakken?quote:Op maandag 5 mei 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed nu al vergeten wat ik eigenlijk ging doen
je was oke.quote:
aan een muis welquote:Op maandag 5 mei 2025 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat mag je toch nooit ( aan een dame) vragen?
"Hoe oud is zij?"quote:Op maandag 5 mei 2025 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat mag je toch nooit ( aan een dame) vragen?
jij gelooft ook in sterrenbeeldenquote:Op maandag 5 mei 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In bijna alle andere culturen op de wereld mag vroegtijdig feliciteren niet, omdat het ongeluk zou kunnen brengen. Wat doen Nederlanders? Juistem spelen met het lot
feliciteren met leeftijd + 363e dag mag wel?quote:Op maandag 5 mei 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In bijna alle andere culturen op de wereld mag vroegtijdig feliciteren niet, omdat het ongeluk zou kunnen brengen. Wat doen Nederlanders? Juistem spelen met het lot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |