niet wat ik wildequote:Op maandag 5 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?
Geen idee, staat dat in jouw excel?quote:
Ben jij vanochtend opgestaan met de magische worden: vandaag ben ik lesbisch?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was jouw nacht als strakke lesbische vrouw?
Als je nu begint met erheen te kruipen kom je miss wel op tijd daarvoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet wat ik wilde
droomde dat ik te veel te doen had waardoor ik vergeten was om bij een vergadering te zijn
vergadering is 28ste pas
ja dan helpt strak zijn inderdaad helemaal nietsquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet wat ik wilde
droomde dat ik te veel te doen had waardoor ik vergeten was om bij een vergadering te zijn
vergadering is 28ste pas
uiteraardquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij vanochtend opgestaan met de magische worden: vandaag ben ik lesbisch?
Fluidity.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok KSC -Excelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb wel dudje genegeerd deze ochtend dus misschienquote:Op maandag 5 mei 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok KSC -Excel
Wat zou je in deze excel zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
rekenvoorbeeldenquote:
[..]
Jij bewaart toch alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
de ironie is dat ik op dit moment een slak aan het tekenen benquote:Op maandag 5 mei 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je nu begint met erheen te kruipen kom je miss wel op tijd daarvoor.
ik denk dat kruipen sneller gaat dan op een slak zittenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de ironie is dat ik op dit moment een slak aan het tekenen ben
[..]
wel gorgonzola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
*Bombastic Side Eyequote:
quote:
quote:
efteling goed metal vriendenboekje aan het ontwerpenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat kruipen sneller gaat dan op een slak zitten![]()
Maar leuk, waarvoor?
Nee, ben geen hoarder.quote:
Jij ook welkom terug Ettoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |