SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wil je haar huren?quote:
Ik was niet van plan om die tekst op de verjaardagskaart te schrijven tho.quote:
Akkoord.quote:
misschien moet je je hiëroglyfenkennis delen met onderzoekers, dan weten we eindelijk echt wat er in al die tombes staatquote:Op maandag 5 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een verjaardagskaart schrijven.![]()
Hopelijk kunnen ze mijn hiëroglyfen lezen
quote:
Dat denk ik niet meer want haar tweelingbroer ligt dood te gegaan in het ziekenhuis.quote:
Oh, dat had ik ergens gelezen eens.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denk ik niet meer want haar tweelingbroer ligt doodgegaan in het ziekenhuis.
Ik vlieg direct nog naar de tombes toe om mijn kennis te delen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet je je hiëroglyfenkennis delen met onderzoekers, dan weten we eindelijk echt wat er in al die tombes staat
[..]nou, beide vind ik ernstig creepy
wordt vervangen door Hannah Mae lees ikquote:Op maandag 5 mei 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zal wel niet met een helikopter het land doorgaan.
Ah die komt uit Emmen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt vervangen door Hannah Mae lees ik
JE MOCHT HET NIET OPZOEKENquote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt vervangen door Hannah Mae lees ik
De lange blonde Zweet zal wel meer betalen nu.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
@:recce ik betaalde vaak eten voor haar als ik hier op vakantie ben. Ben ik mee gestopt idd omdat ze nu zelf gewoon ook een goede baan heeft
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
@:recce ik betaalde vaak eten voor haar als ik hier op vakantie ben. Ben ik mee gestopt idd omdat ze nu zelf gewoon ook een goede baan heeft
quote:
Jouw Nikes hebben tanden?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
De Nike Air Force 1 ‘Dirty Triple White’ is een release van .SWOOSH die met opzet vies geleverd wordt. Terwijl je de schoenen draagt, slijt de bovenste laag en komt er een schone, frisse Air Force 1 tevoorschijn. Uno reverse dus.
Kun je de vieze bovenlaag zelf verwijderen?
Ja, de bovenste laag kan verwijderd worden door ze simpelweg te dragen. Je kunt het proces ook versnellen met het tandenborsteltje dat bij de schoenen wordt geleverd.
Dit was ook niet het antwoord op jouw toch?quote:
Mijn wat?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was ook niet het antwoord op jouw toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |