quote:Op maandag 5 mei 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zal wel niet met een helikopter het land doorgaan.
alleen van S10 heb ik wel eens gehoordquote:Antoon, RONDÉ, S10 en Zoë Tauran vliegen op 5 mei 2025 als Ambassadeurs van de Vrijheid door Nederland om op te treden op de Bevrijdingsfestivals.
jouw schoenenquote:
Kloptquote:
Oh, ja. Nee, dat dan weer wel.quote:
ik van de laatste, maar dat is meer omdat ik bij familie van haar in de klas heb gezetenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
alleen van S10 heb ik wel eens gehoord
Wat is dat nou weer voor debiele gimmickquote:Op maandag 5 mei 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
De Nike Air Force 1 ‘Dirty Triple White’ is een release van .SWOOSH die met opzet vies geleverd wordt. Terwijl je de schoenen draagt, slijt de bovenste laag en komt er een schone, frisse Air Force 1 tevoorschijn. Uno reverse dus.
Kun je de vieze bovenlaag zelf verwijderen?
Ja, de bovenste laag kan verwijderd worden door ze simpelweg te dragen. Je kunt het proces ook versnellen met het tandenborsteltje dat bij de schoenen wordt geleverd.
Wie is ronde.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
een middeltje om mensen over te halen het net als Lego in een vitrinekast te zettenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor debiele gimmick
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was ook niet het antwoord op jouw toch?
Goed gesprek welquote:
Denk hetquote:Op maandag 5 mei 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De lange blonde Zweet zal wel meer betalen nu.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was niet van plan om die tekst op de verjaardagskaart te schrijven tho.
Ja, gek. Ik heb al één paar wat 'vies' is en één die mooi wit zijn. Dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ohw Rondé is wel leuk.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
rondéeeeeeeeequote:
Begrijp er ook niks vanquote:
Beetje als tweedehands eten, zuurkool met worst reeds halfverteerd maar dat maakt het alleen maar exclusiever.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou voor rechts kiezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |