abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2025 @ 10:26:42 #26
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217544605
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee ik heb gewoon een contract voor 40 uur per week, daarnaast werk ik vooral wanneer het nodig is, soms is dat 60 uur, in de praktijk meestal een stuk minder dan 40.
Nou dan werk ik liever standaard 40u, waarin het rustig aan kan doen en zoals nu even kan fokken tijdens het thuiswerken en gewoon de uren een beetje rek totdat de 8 uur erop zit. Dan dat er van mij verwacht wordt dat ik zo nu en dan 60u werk om het af te krijgen.

En langer werken levert zeker niet altijd meer resultaat op zoals je zegt, maar het normale systeem in Nederland is nu eenmaal dat het gebaseerd is op uren. Dus dan werk ik relaxt om de tijd een beetje te rekken. Of 's morgens lekker doorwerken en 's middags geen reet meer uitvoeren.
pindazakje
pi_217544630
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nou dan werk ik liever standaard 40u, waarin het rustig aan kan doen en zoals nu even kan fokken tijdens het thuiswerken en gewoon de uren een beetje rek totdat de 8 uur erop zit. Dan dat er van mij verwacht wordt dat ik zo nu en dan 60u werk om het af te krijgen.

En langer werken levert zeker niet altijd meer resultaat op zoals je zegt, maar het normale systeem in Nederland is nu eenmaal dat het gebaseerd is op uren. Dus dan werk ik relaxt om de tijd een beetje te rekken. Of 's morgens lekker doorwerken en 's middags geen reet meer uitvoeren.
Ik werk 3 dagen thuis, en mijn "werkzaamheden" doe ik doorgaans vroeg in de morgen tussen 5 en 8, en voor de rest loop ik ook lekker te gamen en relaxen, zoals gezegt, zolang mijn werk maar gedaan word.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 5 mei 2025 @ 10:32:04 #28
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217544706
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik werk 3 dagen thuis, en mijn "werkzaamheden" doe ik doorgaans vroeg in de morgen tussen 5 en 8, en voor de rest loop ik ook lekker te gamen en relaxen, zoals gezegt, zolang mijn werk maar gedaan word.
Waarom verdeel je 9 uur werk over 3 dagen? Kun je dan niet beter 1 dag 9 uur werken en 2 dagen extra weekend pakken?
pindazakje
pi_217544755
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarom verdeel je 9 uur werk over 3 dagen? Kun je dan niet beter 1 dag 9 uur werken en 2 dagen extra weekend pakken?
Veel van mijn werk is gebaseerd op verzoeken van derden, daarnaast is het veel experimenteren en leren, dermate leuk dat ik ook niet echt als "werk" zie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')