Dan zou je de alleenstaande Latino mannen hier hebben die inderdaad hun bloeddorstige kartels in NL zouden vestigen en bleven de Latina's ook achter in hun land.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom niet zuid Amerika? dan hadden we iig nog big bad booty latina's als vluchtelingen.
En kon GroenLinks en D66 het opnemen voor MS-13 cartel leden.
#klacht
Te weinig latina vluchtelingen
Dat is toch juist goed voor jou als vrouwquote:Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan zou je de alleenstaande Latino mannen hier hebben die inderdaad hun bloeddorstige kartels in NL zouden vestigen en bleven de Latina's ook achter in hun land.
Dus meh
Dan waren alle problemen sowieso opgelost, of niet eens voorgekomen.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom niet zuid Amerika? dan hadden we iig nog big bad booty latina's als vluchtelingen.
En kon GroenLinks en D66 het opnemen voor MS-13 cartel leden.
#klacht
Te weinig latina vluchtelingen
Ik snap je south park referentie welquote:Op zondag 4 mei 2025 22:13 schreef Marsenal het volgende:
Als ik hier bij de Hornbach op de parkeerplaats sta vind ik soms helemaal niemand om te helpen met tegelen, het is een gotspe.
Ook gedate, 2 argentijnse en 1 colombiaanse.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:09 schreef augurk2025 het volgende:
Terechte klacht
Argentijnse en Colombiaanse vrouwen
Pero no hables Espagnol, tonto raro!quote:Op maandag 5 mei 2025 01:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook gedate, 2 argentijnse en 1 colombiaanse.
Maar vergeet niet de Chileense en Costa Ricaanse.
Latino mannen?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:53 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed voor jou als vrouw
Er is ook niks mis met leuke Afrikaanse juffrouws.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
Ik neuk veel liever Arabische vrouwen dan latina´s.
Betalen voor sex is niet daten.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook gedate, 2 argentijnse en 1 colombiaanse.
Maar vergeet niet de Chileense en Costa Ricaanse.
Oh nee hoor, als lange blonde god met blauwe ogen regel je alles. Als je nog eens goed engels en daarnaast spaans spreekt is het al helemaal kat in bakkie.quote:
Leuk verzonnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als lange blonde god met blauwe ogen regel je alles. Als je nog eens goed engels en daarnaast spaans spreekt is het al helemaal kat in bakkie.
Ik ghost zelfs meiden die mijn D willen.
Heb maar 1x betaald voor sex en dat was met maatje toen we rond 4:00 snachts paar mooie meiden uit venezuela tegenkwamen in spanje. In een dronken bui 150e pp kwijt. Als je geen echte connectie hebt of iets is gewoon sex hebben maar saai. De reis naar sex toe met normale dates is veel leuker en opwindender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |