Als je gaat schreeuwen dwing jij anderen jouw manier van herdenken op, ik noem dat onfatsoenlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ohnee hoor, ik herdenk zeker wel. En ben elk jaar 2 minuten stil om 20:00 op 4 mei.
Alleen als jij denkt voor een ander te moeten invullen hoe hij of zij herdenkt.
Dan heb je er niet zoveel van begrepen.
Waarom moet dat altijd met trompetten?quote:
Dat is militaire Nederlandse traditie.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd met trompetten?
Is niet het mooiste instrument. En best oubollig.
Ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is militaire Nederlandse traditie.
Vies he.
Omdat militairen over het algemeen geen piano aan hun rugtas hebben hangen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd met trompetten?
Is niet het mooiste instrument. En best oubollig.
Ik zeg nergens dat je door een herdenking heen moet gaan staan schreeuwen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je gaat schreeuwen dwing jij anderen jouw manier van herdenken op, ik noem dat onfatsoenlijk.
Wat blijven het toch sneue figuren..quote:
Afgezien van deze twee idioten lijkt het er op dat iedereen zich heeft gehouden aan wat gevraagd werd. En dus ook onze rellende medemens. Daar ben ik echt blij mee!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:43 schreef Qarrad het volgende:
Het viel me best mee. Twee halfies die het fatsoen niet konden opbrengen om niet te krijsen tijdens de herdenking. Niet de bedoeling, maar niet de taferelen waarvoor ik gevreesd had gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |