quote:KortenhoefBij een woning aan de Kerklaan in Kortenhoef is zondagochtend een explosief tot ontploffing gebracht. De dader ging er in een auto vandoor. De vermoedelijke vluchtauto crashte niet veel later op de Bachlaan in Hilversum, de bestuurder vluchtte het bos in. De politie is een grote zoekactie gestart.
Een buurman in Kortenhoef die in zijn tuin bezig was, hoorde rond 11.45 uur een auto in volle vaart wegrijden. Daarna volgde een harde knal: het explosief dat tot ontploffing werd gebracht. Niemand raakte daarbij gewond, maar de gevel van de woning liep schade op.
Crash
De vermoedelijke vluchtauto crashte niet veel later op de Bachlaan in Hilversum. Een man van 38 jaar oud in een groen trainingspak vluchtte de bosjes in. De politie laat weten dat de man mogelijk aangezichtsletsel heeft. Via Burgernet is het signalement van de verdachte verspreid.
De politie heeft de omgeving met lint afgezet en is een klopjacht gestart. Met veel agenten, politiehonden en een helikopter werd het gebied uitgekamd. Van een buurtbewoner werd door de politie een fiets ’geleend’. De verdachte is om 13.15 uur nog niet gevonden.
Bij de woning zijn agenten nog bezig met onderzoek. Een explosievenverkenner onderzoekt het explosief.
quote:
Dit artikel roept een vraag op: Hoe weet men dat de man 38 jaar oud is?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:49 schreef Moonversion het volgende:
https://www.gooieneemland(...)update/65057851.html
[..]
Vermoedelijke eigenaar van de auto die gevonden is en via het kenteken is het verder niet zo moeilijk meer om de ID te achterhalen. Nu alleen nog bewijzen dat de eigenaar het zelf was.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit artikel roept een vraag op: Hoe weet men dat de man 38 jaar oud is?
Ik las ook dat hij zelf gewond is geraakt door dat vuurwerk knutselwerkje?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een merkwaardig verhaal, wat ik van aldaar wonende bekenden hoorde. In het kort:
- Snel boze buurtbewoner is ditmaal boos omdat buren een videodeurbel hebben gekocht.
- Knutselt van vuurwerk een pakketje in elkaar en laat het afgaan bij de voordeur van z'n buren.
- Zet dit zelf neer, en vlucht weg in z'n eigen auto, waardoor hij onmiddelijk door iedereen daar herkend wordt.
- Hard autorijden gaat hem ook niet zo goed af, waardoor hij tijdens z'n vlucht binnen een paar kilometer hier in Hilversum eigenhandig z'n Mercedes tegen een boom aan puin rijdt
- Wordt als een gillend speenvarken door de politie uit z'n auto getrokken, en zit nu vast.
Ik denk dat z'n buurtgenoten best in hun sas zullen zijn als deze meneer een tijdje gaat logeren.
Ja. Hij heeft tevens zijn eigen woning ook beschadigd.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik las ook dat hij zelf gewond is geraakt door dat vuurwerk knutselwerkje?![]()
Lol! Lekker bezigquote:Op zondag 4 mei 2025 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft tevens zijn eigen woning ook beschadigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |