quote:Beste Lorenzo, Tijn, Joris, Roël en Tijn,
Jullie hebben vannacht mijn jongste zoon, zonder enige aanleiding, uit het niets, een rake klap gegeven op zijn kaak in Uden op het busstation toen hij op weg was naar huis na een leuk Udens festival. Waarom? Zinloos geweld.
Hij is meteen knock-out gegaan, gebroken kaak, tanden uit zijn mond en voor altijd verloren.
Na de hele dag "speur"werk weten wij jullie identiteit en ik hoop dat jullie ouders zich snel melden bij ons.
Zulke namen worden ook vaak in bepaalde kringen gegeven, en dan bedoel ik niet de Italiaanse.quote:
Witte mannen?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:07 schreef Aberkullie het volgende:
Fake news, witte mannen doen zoiets niet.
Tijn en Joris ook? 'In zulke kringen'quote:Op zondag 4 mei 2025 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zulke namen worden ook vaak in bepaalde kringen gegeven, en dan bedoel ik niet de Italiaanse.
[..]
Witte mannen?
https://www.omroepbrabant(...)anden-en-breekt-kaakquote:Volgens de politie maakte ook de 21-jarige onderdeel uit van een groep en is er over en weer geslagen en geduwd. Bij de andere partij zou iemand lichtgewond zijn geraakt.
Beide groepen waren 'behoorlijk onder invloed van alcohol', aldus een politiewoordvoerster. De politie heeft betrokkenen aangeraden aangifte te doen als iedereen weer nuchter is.
Welke kringen bedoel je wel dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zulke namen worden ook vaak in bepaalde kringen gegeven, en dan bedoel ik niet de Italiaanse.
De hamvraag is nu, is er één Tijn, of zijn het er twee?quote:Beste Lorenzo, Tijn, Joris, Roël en Tijn,
Omdat het 'gewoon' om een vechtpartij tussen twee groepen jongeren lijkt te gaan, helaas met dit letsel voor deze knul. Er zal waarschijnlijk eerst een aangifte van het slachtoffer moeten komen alvorens men hiertoe overgaat, zoals de politie zelf ook aangeeft.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:28 schreef Elan het volgende:
En waarom zijn die gasten niet gewoon opgepakt zijn als hun identiteit bekend is bij slachtoffer en moeder van het slachtoffer?
Ik voel je pijn manquote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Filosoofert het volgende:
Ik woon in Veghel, komt wel heel dichtbij zo
Ik woon in Uden ik maak het naar omstandigheden goed. Vanavond zijn we even twee minuten stil.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Filosoofert het volgende:
Shit man, veel slachtoffers hierquote:Op zondag 4 mei 2025 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik woon in Uden ik maak het naar omstandigheden goed. Vanavond zijn we even twee minuten stil.
Bron?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat het 'gewoon' om een vechtpartij tussen twee groepen jongeren lijkt te gaan, helaas met dit letsel voor deze knul. Er zal waarschijnlijk eerst een aangifte van het slachtoffer moeten komen alvorens men hiertoe overgaat, zoals de politie zelf ook aangeeft.
Het verhaal van de moeder lijkt ook niet helemaal de waarheid weer te geven. Wel klote voor die gozer, ongeacht alles.
Zie mijn post hierboven.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Bron?
Dat maak ik niet op uit het verhaal in de OP namelijk.
Veghel en Uden zijn toch een beetje als kat en hondt.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Filosoofert het volgende:
Die man in de rolstoel, ja het gaat door we gaan gewoon lopen, loop dan gvdquote:Op zondag 4 mei 2025 19:39 schreef Nober het volgende:
Wel bijzonder volop wouten voor een tocht eerder die avond maar bij zon festival waar gezopen word en hardcore muziek de hele dag uit de speakers pompt dan zijn ze er niet.
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ik woon in Uden ik maak het naar omstandigheden goed. Vanavond zijn we even twee minuten stil.
Ja misschien vroeger maar naar mijn idee speelt dat niet meer zo.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Veghel en Uden zijn toch een beetje als kat en hondt.
#teamhont
HAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:07 schreef Aberkullie het volgende:
Fake news, witte mannen doen zoiets niet.
Heb je denk ik wel gelijk in.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja misschien vroeger maar naar mijn idee speelt dat niet meer zo.
Al moet ik zeggen dat de gemeente Maashorst er niet goed op staat de laatste tijd @:nober
De gemeente niet nee, door die spreidingswet.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja misschien vroeger maar naar mijn idee speelt dat niet meer zo.
Al moet ik zeggen dat de gemeente Maashorst er niet goed op staat de laatste tijd @:nober
https://www.omroepbrabant(...)-de-hele-wereld-overquote:Op zondag 4 mei 2025 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je denk ik wel gelijk in.
Wat bedoel je met dat laatste?
Dat verklaart een hoop...quote:Op zondag 4 mei 2025 19:34 schreef Filosoofert het volgende:
Als hij klaar is met de opleiding en bijbehorende cursus vechtsport kan hij Lorenzo, Tijn, Joris, en Roël weer een bezoekje brengen.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:01 schreef onlogisch het volgende:
Hij kan zes weken niet eten, net nu hij aan de opleiding bij de landmacht wil beginnen.”
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |