SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ga je over ze heen plassen?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende: [..] ik wil dan wel diegene zijn die de doden stiekem gaat markeren
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Viesdikforlife besteld bij Domino's
Dus ook echt net op tijd binnenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen, in de zon
Laatste 100 meter hele sterke geur van vocht in de lucht opeens, maar droog over.
Toen ik de kamer binnenstapte en naar buiten keek regende het ineens best hard
Mijn oma en opa aan moeders kant waren nog te jong voor echte verhalen ze waren uit de jaren 30. Alleen meegekregen dat neef van mijn oma vanuit Rotterdam of omstreken naar haar toe kwam in de Achterhoek. Haar vader was wel fietsenmaker en alleen vaag iets begrepen over plaatjes op de fiets.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:41 schreef Haags het volgende: [..] Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.
Dat is wel edelmoediger ja dan mijn eerste associatie.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)aarlijk-wat-hij-deed
idemquote:Op zondag 4 mei 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
Wij vonden het als kleinkinderen altijd wel erg interessant als oma vertelde over de oorlog.
snel naar de praxis die is nu nog open waarschijnlijk is het rubberen ringetje verrot en een tang halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |