friend checklist per datumquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat niet? :p zo vind ik die buikpijn altijd als je ongesteld bent.
Er is een stijgende lijnquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt goed. Je bent er mee bezig dus het is zelfs al goed.
Ik midden op de dag op werk.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.
Ohhh mooiquote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
In Nederland kun je nu trouwens wel prima kitesurfen @:bitterbal
[ afbeelding ]
Naar is dat hequote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.
ik zie toekomst voor een nieuwe berichtendingenssysteemquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
friend checklist per datum
vinkje als je iets tegenz e hebt gezegd die dag
na 3 dagen geen vinkje een waarschuwing
Op Scheveningen niet. Komende dagen waarschuwing voor zeeschuim.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
In Nederland kun je nu trouwens wel prima kitesurfen @:bitterbal
[ afbeelding ]
Dat is bij de komende meet toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil weer een keer all you can eat sushi eten
En dit is gewoon in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 4 mei 2025 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh mooi
Ja vele beroemde kitesurfen komen ook uit Nederland
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal eens kijken of dudje al wakker is, heb al 2 uur honger
ik heb geen idee, niet aangemeld dus ik weet echt nietsquote:
Ja. En keer een reminder kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'
Lekker spontaan ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En keer een reminder kan ook geen kwaad.
* checkt WAquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarzie je, ben echt bezig
In de verte zie je de Maasvlakte nogquote:
Dat is al meer dan dat ik een week doequote:Op zondag 4 mei 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo.
Twee machines was gedraaid
Boven en beneden gestofzuigd
Afwas weggewerkt
Straks (20:50) komt de Picnic nog
10.454 stapjes
Ik vind het een prima dag zo
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen idee, niet aangemeld dus ik weet echt niets
Nou mij niet andersquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarzie je, ben echt bezig
Dan boeit dat je toch ook gewoon niet genoeg?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verjaardagen en data waar mensen overleden zijn die heb ik niet altijd paraat.
Weet geeneens hoe oud ik zelf ben.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan boeit dat je toch ook gewoon niet genoeg?
quote:
Herdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Moet je iets doen met overlijdensdatum? Diegene die overleden is feliciteren?
Of wat moet ik er anders mee?
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!
Breekt zo lekker de avond hequote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herdenken.
Doden.
Doden herdenken.
Repeat after me.
Met een Ouija bord contact maken met de overledene en vertellen dat je diegene mist.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Moet je iets doen met overlijdensdatum? Diegene die overleden is feliciteren?
je moet niksquote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ondertussen nog ff een sociale afspraak gepland. Helemaal geïnspireerd door het gesprek hier.
je moet niks, je magquote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor jequote:Diegene die overleden is feliciteren
Maar ik moet van een vriend bedenken dat op die dag zijn oma is overleden?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herdenken.
Doden.
Doden herdenken.
Repeat after me.
You go girl!quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik ga vandaag drie mensen een appje sturen
ook door gesprek hier van vandaagzie je, helpt wel
echt niemand heeft het over moetenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik moet van een vriend bedenken dat op die dag zijn oma is overleden?
Mijn gutjes wat is sociaal doen vermoeiend.
Tevens zou ik er echt totaal niet aan herinnerd willen worden
Ouja bord, naar de begraafplaats.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |