Nou mij niet andersquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarzie je, ben echt bezig
Dan boeit dat je toch ook gewoon niet genoeg?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verjaardagen en data waar mensen overleden zijn die heb ik niet altijd paraat.
Weet geeneens hoe oud ik zelf ben.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan boeit dat je toch ook gewoon niet genoeg?
quote:
Herdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Moet je iets doen met overlijdensdatum? Diegene die overleden is feliciteren?
Of wat moet ik er anders mee?
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!
Breekt zo lekker de avond hequote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herdenken.
Doden.
Doden herdenken.
Repeat after me.
Met een Ouija bord contact maken met de overledene en vertellen dat je diegene mist.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Moet je iets doen met overlijdensdatum? Diegene die overleden is feliciteren?
je moet niksquote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ondertussen nog ff een sociale afspraak gepland. Helemaal geïnspireerd door het gesprek hier.
je moet niks, je magquote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor jequote:Diegene die overleden is feliciteren
Maar ik moet van een vriend bedenken dat op die dag zijn oma is overleden?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herdenken.
Doden.
Doden herdenken.
Repeat after me.
You go girl!quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik ga vandaag drie mensen een appje sturen
ook door gesprek hier van vandaagzie je, helpt wel
echt niemand heeft het over moetenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik moet van een vriend bedenken dat op die dag zijn oma is overleden?
Mijn gutjes wat is sociaal doen vermoeiend.
Tevens zou ik er echt totaal niet aan herinnerd willen worden
Ouja bord, naar de begraafplaats.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |