friend checklist per datumquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat niet? :p zo vind ik die buikpijn altijd als je ongesteld bent.
Er is een stijgende lijnquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt goed. Je bent er mee bezig dus het is zelfs al goed.
Ik midden op de dag op werk.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.
Ohhh mooiquote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
In Nederland kun je nu trouwens wel prima kitesurfen @:bitterbal
[ afbeelding ]
Naar is dat hequote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.
ik zie toekomst voor een nieuwe berichtendingenssysteemquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
friend checklist per datum
vinkje als je iets tegenz e hebt gezegd die dag
na 3 dagen geen vinkje een waarschuwing
Op Scheveningen niet. Komende dagen waarschuwing voor zeeschuim.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
In Nederland kun je nu trouwens wel prima kitesurfen @:bitterbal
[ afbeelding ]
Dat is bij de komende meet toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil weer een keer all you can eat sushi eten
En dit is gewoon in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 4 mei 2025 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh mooi
Ja vele beroemde kitesurfen komen ook uit Nederland
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal eens kijken of dudje al wakker is, heb al 2 uur honger
ik heb geen idee, niet aangemeld dus ik weet echt nietsquote:
Ja. En keer een reminder kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'
Lekker spontaan ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En keer een reminder kan ook geen kwaad.
* checkt WAquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarzie je, ben echt bezig
In de verte zie je de Maasvlakte nogquote:
Dat is al meer dan dat ik een week doequote:Op zondag 4 mei 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo.
Twee machines was gedraaid
Boven en beneden gestofzuigd
Afwas weggewerkt
Straks (20:50) komt de Picnic nog
10.454 stapjes
Ik vind het een prima dag zo
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen idee, niet aangemeld dus ik weet echt niets
Forum Opties | |
---|---|