LOL, 2 weken na pasen noem ik niet meer 'rond de feestdagen'quote:Op zondag 4 mei 2025 15:56 schreef Hanca het volgende:
Ik zou zeker rond deze feestdagen rustig tot donderdag wachten. Er blijft nou eenmaal wel eens een pakket liggen.
Bevrijdingsdag ook niet?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL, 2 weken na pasen noem ik niet meer 'rond de feestdagen'
Als het geen vrije dag oplevert is het wat mij betreft geen feestdag. Ik heb er dus ook niks mee.quote:
Wel eens gehoord van bevrijdingsdag?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL, 2 weken na pasen noem ik niet meer 'rond de feestdagen'
Voor PostNL is het wel een vrije dag.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het geen vrije dag oplevert is het wat mij betreft geen feestdag. Ik heb er dus ook niks mee.
De kans is echt heel groot dat dit wel nog goed komt hoor. Een paar dagen vertraging (en de zondag en 5 mei mag je al niet rekenen) is bij ons iig bij elke pakketdienst inmiddels meer regel dan uitzondering. En DHL wist het 2 weken geleden te presteren om 2 pakketten van dezelfde winkel die tegelijk waren besteld op dezelfde dag met 2 verschillende busjes te leveren, elk vertrouwen in efficiency bij pakketdiensten is volgens mij ook misplaatst.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:52 schreef Spinalcrack het volgende:
Nog steeds geen update helaas..
Pakket 1 is de volgende dag bezorgd en pakket 2 wacht ik nog steeds op... Al 4 dagen geen update. Verkoper en PostNL pakketpunt heeft mij gezegd beide pakketten ingeleverd te hebben en afgemeld te hebben in het systeem. PostNL pakketpunt heeft zelfs nog contact gehad met PostNL maar zij zeggen dat de afzender contact moet opnemen met PostNL. Afzender zegt dat het niet lukt dus ik heb PostNL zelf maar gebeld. De medewerkster van de klantenservice vertelde mij dat ik moet wachten tot 9 mei , omdat ze het erg druk hebben, personeel tekort en dat het pakket mogelijk nog gescand moet worden.
Komt dit nog goed ? Ik heb er weinig vertrouwen in omdat beide pakketten tegelijk zijn verzonden had ik wel verwacht dat beide pakketten tegelijk bezorgd zou worden, en niet dat het ene pakket de volgende dag is bezorgd en het andere pakket al 4 dagen niet geupdate.
Ja, soms denk je dat ze gesponsord worden door fysieke winkels. Pakketdiensten worden steeds slechter. bij mij vorige week niet in de pakketbus stoppen maar twee dagen later af te halen bij een pakketpunt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:59 schreef Hanca het volgende:
elk vertrouwen in efficiency bij pakketdiensten is volgens mij ook misplaatst.
Een volle kluis, met als gevolg dat de boel op een of ander afhaalpunt in een verre uithoek van een treurig industrieterrein af moet worden gehaald.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:40 schreef Elan het volgende:
Die afhaalpunten zijn dramatisch tegenwoordig. Vaak overvol en dan verzetten ze de boel of verplaatsen ze de afspraak.
Zelfde met Budbee, gewoon na een week nog geen kluisjes bij bol.com en dus maar geannuleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |