abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217535313
Even een vraag of iemand dit ook heeft meegemaakt en het pakket uiteindelijk toch nog bezorgd is:

Vorige week donderdag zijn er door een marktplaats verkoper 2 pakketten verzonden via een PostNL pakketpunt.

Pakket 1 heb ik vrijdag kunnen ophalen bij een afhaallocatie.

Pakket 2 is nog niet bezorgd, laatste updates zijn: Bezorgtijd nog niet bekend. Door onverwachte drukte duurt het helaas wat langer.

Twee dagen later is er nog steeds geen update en ik vraag mij af of het nog goed komt ?

Beide pakketten waren tegelijk verzonden , ik had dan ook wel verwacht dat beide pakketten tegelijk bezorgd zou worden maar dat is niet het geval.
  zondag 4 mei 2025 @ 15:30:47 #2
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217535450
Waarschijnlijk heb je hem dinsdag.
pi_217535817
Ik zou zeker rond deze feestdagen rustig tot donderdag wachten. Er blijft nou eenmaal wel eens een pakket liggen. En ja, ik heb ook wel eens 5 dagen tegen 'bezorgtijd onbekend' aangekeken, net bij een pakket wat net wat duurder was.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_217536005
PostNL is dan wel een afstammeling van de PTT maar de kwaliteit die dat staatsbedrijf had hebben ze duidelijk niet geërfd.

Altijd gezeur met die lui. Claimen dat het bezorgd is terwijl dat niet zo is, veel te laat bezorgen, claimen dat er niemand thuis was op mn werk terwijl daar altijd iemand achter de receptie zat (met vervanging bij toilet bezoek) en nu van de week het pakje niet in mn pakketbus doen maar pas twee dagen later afleveren op een pakketpunt een km verder.

Ales dus maar vervalsen om de statistieken op orde te houden. Walgelijk bedrijf, dat verwijt ik het management want die hebben kennelijk de zaken niet op orde.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  zondag 4 mei 2025 @ 16:52:49 #5
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217536416
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 15:56 schreef Hanca het volgende:
Ik zou zeker rond deze feestdagen rustig tot donderdag wachten. Er blijft nou eenmaal wel eens een pakket liggen.
LOL, 2 weken na pasen noem ik niet meer 'rond de feestdagen' :')
pindazakje
pi_217536858
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Bevrijdingsdag ook niet?
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  zondag 4 mei 2025 @ 17:56:58 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217536932
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 17:46 schreef 215 het volgende:

[..]
Bevrijdingsdag ook niet?
Als het geen vrije dag oplevert is het wat mij betreft geen feestdag. Ik heb er dus ook niks mee.
pindazakje
pi_217537030
Ik hoop dat het vooralsnog dinsdag of woensdag bezorgd wordt. Blijft vreemd dat het eerste pakket wat tegelijk is opgestuurd, wel is bezorgd aan mij..

https://imgur.com/a/JcjYcB0
pi_217537120
Ik moet anders nog heel wat pakketjes krijgen als ik de APP moet geloven. Die updated niet alle pakketjes blijkbaar...

Sowieso slaat postNL vaak de plank mis met z'n mailtjes/kennisgeving berichten...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217537288
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Wel eens gehoord van bevrijdingsdag?

En ook bij PostNL zullen ze nu bovengemiddeld veel medewerkers op vakantie hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_217537293
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Als het geen vrije dag oplevert is het wat mij betreft geen feestdag. Ik heb er dus ook niks mee.
Voor PostNL is het wel een vrije dag.
  zondag 4 mei 2025 @ 18:25:04 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217537295
dubbel
pindazakje
pi_217537447
Die afhaalpunten zijn dramatisch tegenwoordig. Vaak overvol en dan verzetten ze de boel of verplaatsen ze de afspraak.

Zelfde met Budbee, gewoon na een week nog geen kluisjes bij bol.com en dus maar geannuleerd.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')