SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht misschien vanwege de vakantiekilo’s.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is voor mij nog wat overdreven maar mensen die kunnen kitesurfen hebben idd 2 a 3 kites van verschillende formaten zodat ze met bijna elke windkracht wel kunnen gaan
respectloos!!!!quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja dat is vandaag. Zal weer vergeten net zoals vorig jaar dat het 2000 uur is
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je toen wel alles lekker zelf opgegeten?
Vergeet geen foto's te postenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga een burger proberen die K nog niet eerder heb gegeten. Wel duur. Met patat en flesje water 390 baht
Ohhhquote:Op zondag 4 mei 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht misschien vanwege de vakantiekilo’s.
Klopt. Moeten ze maar een nationaal alarm instellen ofzoquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja dat is vandaag. Zal weer vergeten net zoals vorig jaar dat het 2000 uur is
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Het was een grapje. Ik vind het erg apart als mensen bij dodenherdenking zo snel willen oordelen over mensen die het vergeten. Spread hate, not love dit datquote:Op zondag 4 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Moeten ze maar een nationaal alarm instellen ofzo
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn al twee afleveringen van de vuurwerkramp
Allemaal al toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn al twee afleveringen van de vuurwerkramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |