Vragen of ze vuurwerk uit de heli willen gooien.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De fly past is onderdeel van het defilé en die gaat niet door las ik zojuist. Ter compensatie verwacht ik tijdens de NAVO top weer voortdurend helikopters boven Den Haag, net als bij de Nuclear Security Summit een paar jaar geleden, dus we worden een klein beetje gecompenseerd.
Achteraf denk je daar heel anders over als je je dopamine shot hebt gehad. Ik geniet nog steeds van die van mij na het sporten vanochtend.quote:
ik was vannochtend op weg naar het zwembad maar zag een enorme donkere wolk dus dacht dat is vast slecht weer.Ik weer naar huis. Al die tijd droog geweestquote:Op zondag 4 mei 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf denk je daar heel anders over als je je dopamine shot hebt gehad. Ik geniet nog steeds van die van mij na het sporten vanochtend.
Dat is wel next level sport ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vannochtend op weg naar het zwembad maar zag een enorme donkere wolk dus dacht dat is vast slecht weer.Ik weer naar huis. Al die tijd droog geweest
ik heb dat eigenlijk nooit zo ervarenquote:Op zondag 4 mei 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf denk je daar heel anders over als je je dopamine shot hebt gehad. Ik geniet nog steeds van die van mij na het sporten vanochtend.
Mensen moeten vooral niet zo zeiken. Oh oh, drie maanden tien minuten meer reistijd met je Tesla. Oh, wat een drama.quote:
Snap ik welquote:Op zondag 4 mei 2025 15:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben de was aan het opvouwen, maar ook geen zin, pak steeds m'n iPad
Jammerquote:Op zondag 4 mei 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De fly past is onderdeel van het defilé en die gaat niet door las ik zojuist. Ter compensatie verwacht ik tijdens de NAVO top weer voortdurend helikopters boven Den Haag, net als bij de Nuclear Security Summit een paar jaar geleden, dus we worden een klein beetje gecompenseerd.
ik ga het niet uittestenquote:Op zondag 4 mei 2025 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, tja, geen idee. Ik denk dat de meeste inbrekers nog steeds geen zin hebben in een confrontatie. En djoeken is correct.
doe je dingquote:Op zondag 4 mei 2025 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
in je blote tieten rond gaan lopen dat is pas bevrijding!
Nou, het zal ook wel. Ik heb er toch zelf geen last vanquote:Op zondag 4 mei 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen moeten vooral niet zo zeiken. Oh oh, drie maanden tien minuten meer reistijd met je Tesla. Oh, wat een drama.
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen moeten vooral niet zo zeiken. Oh oh, drie maanden tien minuten meer reistijd met je Tesla. Oh, wat een drama.
Wegen gewoon afgesloten laten.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan prima. Na 3 maanden is in principe het reisgedrag erop aangepast.quote:
Even wat betaalbare woningen neerzetten danquote:Op zondag 4 mei 2025 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan prima. Na 3 maanden is in principe het reisgedrag erop aangepast.
Op de Johan de Witlaan kun je best veel tiny houses neerzetten, denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat betaalbare woningen neerzetten dan
Reljeugd, broccolikoppen noemen ze het tegenwoordig al een tikje minder eufemistischer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:25 schreef Karzai het volgende:
ze kunnen de reljeugd niet eens in toom houden in den haag
nee, helaasquote:Op zondag 4 mei 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klaar om Dennis Nedry te grazen te nemen.
Boy do I hate being right all the time.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klaar om Dennis Nedry te grazen te nemen.
Hoe ver ben je met schuren?quote:
Ik heb vandaag een star wars aanbieding op mijn website.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Niet zoveel Star Wars cosplay fans in dit topic blijkbaar.
Respect dat je de zondagsrust in ere houdt.quote:
Gelukkig is het tweedehands dus duurzaamquote:Op zondag 4 mei 2025 15:37 schreef Karzai het volgende:
zoveel platen gekocht de afgelopen maanden dat sommige nog in het plastic zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |