Zou stemmen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.
Afkickverschijnselen van de muffins?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
De hoofdpijn van gisteravond is niet verdwenen
Zou dat niet moeten starten direct na het stoppen?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van de muffins?
Het wordt dertien graden vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Dat je al aan het voorsorteren bent op iets.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Geen idee. Misschien was de late kwalificatie de nekslag voor je.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou dat niet moeten starten direct na het stoppen?
Als het gaat regenen kun je maar beter een pluutje bij je hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je al aan het voorsorteren bent op iets.
Ja ga maar lief spelen. Wie weet krijg je dan wel een beloning aan het eind van de dag omdat je zo lief gespeeld hebtquote:Op zondag 4 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ook geen regen maar wel woei. Als is hij nu gaan liggen. Ik ga lekker m’n bed uit en een joggingpak aantrekken.![]()
Broodjes afbakken en verder met m’n LEGO.ik klink wel 12
Ja, ik kom dan normaal gesproken gewoon werkenquote:
Ik had er daarvoor al last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was de late kwalificatie de nekslag voor je.
Ik vergeet het niet, heb er gewoon geen zin in en verdring het.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
https://www.ibood.com/nl/(...)140-x-200-cm/2356956
voor de mensen die vergeten hun dekbed op te maken 's avonds laat
Alicequote:Op zondag 4 mei 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://shop.nationalarch(...)-in-18-young-lives-1
ook valide redenen voor die 'deal' (geen idee namelijk of het wel echt een deal is)quote:Op zondag 4 mei 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet, heb er gewoon geen zin in en verdring het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |