abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:38:02 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217529445
https://www.rtl.nl/boulev(...)ver-de-sloot-shirley

quote:
'Visfobie' zorgt in Hakken over de sloot voor paniek bij huilende Shirley: 'Ik heb een stoornis'

Drama alom in 'Hakken over de sloot'. Influencers Jasey, Lisa, Faisel en Shirley moeten namelijk een middag in een visverwerkingsbedrijf op Urk aan de slag en die klus brengt bij Shirley een 'spartelend trauma' naar boven.

De influencers moeten aan de bak in het visbedrijf om zodoende alle vier 150 euro voor de pot te verdienen. Visverwerker Harmen legt uit wat de bedoeling is en dat zorgt al gelijk voor stress bij Shirley. "Ik vind dit heel eng. Ik heb gewoon een of andere stoornis", aldus de realityster. "Ik ben zo bang voor die beesten. Ik zit er naar te kijken en ik moet al janken."

Op dat moment slaat de paniek toe. "Ik zie van die gigantische vissenkoppen hier, ik krijg dan een tia. Dan moet ik al huilen." De tranen lopen over Shirley's wangen. "Ik kan dan niet meer lopen, ik krijg van die spaghettibenen. Ik raak dan in pure paniek."

Harmen grijpt in en vraagt voorzichtig of Shirley misschien een fobie heeft. Met tranen in haar ogen vertelt ze dat ze met een onverwerkt jeugdtrauma kampt. "Ik heb vroeger een bak guppies moeten verschonen, maar toen hield ik het aquarium alleen vast aan het deksel, en toen zijn alle guppies op de grond gevallen. Ik zag al die guppies spartelen. Ik denk dat het daar is begonnen."

Jasey zegt voor de camera's van Hakken over de sloot 'veel medelijden' met Shirley te hebben. "Ze was zo erg aan het huilen. Die mascara en neppe wimpers... ze lagen gewoon bijna op haar kin. Ik had echt met haar te doen."

Ondertussen slaakt Shirley de ene kreet na de andere in het visbedrijf. Harmen probeert de rust terug te laten keren door er even 'een weetje' in te gooien. "Wist je dat er ook vis verwerkt zit in je mascara en botox?" Shirley is compleet van haar stuk gebracht. "Wacht… is botox van vis? Dan ben ik dus voor dertig procent vis."

Hierdoor weet Shirley zich te herpakken. Met trillende handen en Harmen aan haar zijde tilt ze uiteindelijk een vis van de ene naar de andere bak – goed voor 125 euro in de pot.

Haar doorzettingsvermogen wordt gezien door de rest van de groep. Bij de boerenraad ontvangt de realityster dan ook geen stemmen. Voor Tom loopt het minder goed af: hij wordt naar huis gestuurd. Ook Marc-Junior en Iris belanden in de gevarenzone. Wie van hen het programma zal moeten verlaten, dat wordt volgende week pas duidelijk.
Erg heftig. Ik zet mijn vraagtekens bij de programmamakers... Dit lijkt me namelijk echt geen veilige werkomgeving??? Ze hadden hier rekening mee moeten houden. Bizar!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:41:15 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217529491
Fuck Shirley, hoe is het met de guppies?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')