weet jij toch niet sukkelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:00 schreef Mikeytt het volgende:
Sorry hoor, maar niemand houdt een geweer tegen je lijf en dwingt je zoveel te eten
Geen koolhydraten etenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:
Gewoon genoeg vlees en groente eten en geen koolhydraten
En de 10e over het faken van ziektes. Dan maar liever over etenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Negen van de tien topics van TS gaan over eten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:00 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom doen dikke mensen alsof het moeiljk is om gewoon minder te eten?
wetenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Negen van de tien topics van TS gaan over eten.
denken dat je dik wordt van koolhydratenquote:
Roken is verslavend. Je kan ook gewoon 1 hamburger eten i.p.v. 4.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Afvallen is moeilijker dan stoppen met roken, want je kunt wel stoppen met roken maar niet stoppen met eten.
Je kan ook 1 peuk roken ipv 4.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Roken is verslavend. Je kan ook gewoon 1 hamburger eten i.p.v. 4.
Gewoon geen frites bij eten en een 100% rundvlees burger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon frites + veggie burger. Geen probleemquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon geen frites bij eten en een 100% rundvlees burger.
Geen probleem
Ik wil wčl een gelukkig leven hebbenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon frites + veggie burger. Geen probleem
Je lijkt nu een beetje op @TDS0198...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:00 schreef Mikeytt het volgende:
Van die dikke mensen die elke week een ander dieet volgen en zich afvragen waarom ze niet afvallen
Sorry hoor, maar niemand houdt een geweer tegen je lijf en dwingt je zoveel te eten
Waarom doen dikke mensen alsof het moeiljk is om gewoon minder te eten?
etenquote:
Diëten zijn ook leugensquote:Op zondag 4 mei 2025 00:45 schreef Näsenbar het volgende:
Veel diëten zijn ook leugens. Ze zeggen bijvoorbeeld dat noten gezonder zijn dan chips, maar ik eet nu vooral cocktail- en borrelnoten ipv chips en ik val geen gram af.
Roken, eten, aandacht, faken van ziektes kunnen allemaal verslavend zijn. Jij bent voor iemand die pretendeert zo woke te zijn bijzonder haatdragend, dat vind ik bijzonder. Fake je meer dan alleen ziektes?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze mythe is al sinds jaren ontkracht. Daarom is afvallen nog makkelijker.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Diëten zijn ook leugens
Afvallen is heel makkelijk, het is gewoon zorgen dat je minder calorieën binnen krijgt.
Maar veel mensen hebben geen ruggengraat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |