- 5 en 6 april 52e Duinenmars in Den Haag, ik zou graag op 1 van de 2 dagen de 40 km doen en ik zou denk ik kiezen voor zondag 6 april.
- 21 april 9e Paastocht, WSV steeds voorwaarts, Breda. 40 km.
- 31 mei en 1 juni, 4e Tweedaagse van de lachende Leeuw, Leiden. 50-40 en 30 km. Misschien wordt het dan wel tijd om een keer 2 x 50 te proberen.
- 21 op 22 juni Nachtstrandwandeling (http://www.ruimbaan.net/PAGES/nsw.htm), meer om eens iets aparts te doen.
Dus mocht je een keer zin hebben: laat het dan even weten.
dit jaar doe ik niet mee, maar ik hoop over een paar jaar een keer wel uit te lopen
Moet je vooral doen als je dikke blaren wilt lopen.
Die gasten van het leger lopen op kisten omdat het moet, niet uit vrije wil. Ook bergschoenen zijn een dikke NOT. Het lekkerste lopen gewoon een paar sportschoenen. Het ademt veel beter dan kisten/bergschoenen, en de zachte zool heeft veel meer demping.
Trek daarnaast van die naad-loze sportsokken aan, en je bent er helemaal klaar voor.
Ik heb de 4daagse 3x gelopen met slechts 1 noemenswaardige blaar (door een dubbel-zittende sok).
De eerste 2x gelopen zonder training, maar nadat de 2e keer erg tegenviel de 3e keer toch maar wat goefend...dat scheelde errrrug veel..:)
Mijn paps loopt hem dit jaar voor de 40e keer... stelletje idioten dat we zijn
quote:Ik heb ook de vierdaagse op kisten gelopen ne ging echt perfect.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:21 schreef pixar het volgende:
>Koop een paar nieuwe legerkistenMoet je vooral doen als je dikke blaren wilt lopen.
Die gasten van het leger lopen op kisten omdat het moet, niet uit vrije wil. Ook bergschoenen zijn een dikke NOT. Het lekkerste lopen gewoon een paar sportschoenen. Het ademt veel beter dan kisten/bergschoenen, en de zachte zool heeft veel meer demping.
Trek daarnaast van die naad-loze sportsokken aan, en je bent er helemaal klaar voor.Ik heb de 4daagse 3x gelopen met slechts 1 noemenswaardige blaar (door een dubbel-zittende sok).
De eerste 2x gelopen zonder training, maar nadat de 2e keer erg tegenviel de 3e keer toch maar wat goefend...dat scheelde errrrug veel..:)Mijn paps loopt hem dit jaar voor de 40e keer... stelletje idioten dat we zijn
Tip van uw weerman: kom het weekend voor de 4daagse week al naar Nimwegen, het feestgedruis is niet van de poes!
Nog een Tip van uw weerman: train, trainen is leuk en gezellig.
Nog een Tip van uw weerman: leer foute liedjes uit je hoofd, tijdens de wandeling kan dit altijd erg van pas komen.
Wil iedereen die gaat meelopen ook ff zijn/haar startnummer vermelden als dit mogelijk is. Hiermee is het mogelijk voor de achterblijvers om te kijken waar jullie lopen.
quote:In welke regio wil je wandelen?
Op woensdag 18 juni 2003 21:48 schreef Karinaatje het volgende:
Ik had een topic geplaatst: wandelpartners gezocht, maar dit topic moest gesloten wordenIk moest het hier maar kwijt was het verzoek... Dus ik vraag het nog eens hier:
Hallo, wij zijn twee jonge mensen en zoeken leuke mensen (tussen 19-28) om mee te wandelen. Wij lopen tot nu toe hele dagen, 20 km in Nederland en 6 uur op een dag in de Alpen. Maar we willen ook graag gaan trainen voor lange afstandswandelingen/meerdaagse tochten. (En dan denk ik meer aan de E4 of de GR5) Wie lijkt dit ook leuk?
Lijkt me wel zo handig om even te vermelden
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:50 schreef Leatherface het volgende:[..]
In welke regio wil je wandelen?
Lijkt me wel zo handig om even te vermelden
quote:Hmm, tsja. Ik vraag me af hoeveel actieve wandelaars er op Fok! zitten.
Op woensdag 18 juni 2003 22:07 schreef Karinaatje het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit, wanneer het maar een leuke wandeling is.
[..]
Ik persoonlijk vind wandeltochten altijd wel leuk, maar als het niet in het Oosten van Brabant is houd het waarschijnlijk snel op aangezien ik weinig vervoersopties heb.
Ik kan je aanraden om even een topicje in Vraag en Aanbod te plaatsen.
Ik hou me eventueel aanbevolen, mits het in het Oosten van Brabant zal zijn.
quote:Ok, wie weet... Er staat alleen wel weinig over jezelf in je profiel. Dat is jammer.
Op woensdag 18 juni 2003 22:15 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hmm, tsja. Ik vraag me af hoeveel actieve wandelaars er op Fok! zitten.
Ik persoonlijk vind wandeltochten altijd wel leuk, maar als het niet in het Oosten van Brabant is houd het waarschijnlijk snel op aangezien ik weinig vervoersopties heb.
Ik kan je aanraden om even een topicje in Vraag en Aanbod te plaatsen.
Ik hou me eventueel aanbevolen, mits het in het Oosten van Brabant zal zijn.
Bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen.
Mij tips:
- Rust regelmatig. Gooi er op 30 a 35 km een langere rustpauze in van zeker een half uur a 3 kwartier. Dan kom je nl echt tot rust.
- Zorg dat je goed uitgeslapen aan de start verschijnt (nouja, dat is eigenlijk onmogelijk omdat je om 4 uur start, maar zorg iig dat je uitgerust bent voordat je begint met lopen)
- Zorg voor goed ingelopen schoenen en goede sokken (sokken zijn zo belangrijk!!)
- Vraag aan familie of vrienden om tijdens het lopen te bellen. Heb je een beetje afleiding!
Suc6! Het is namelijk dagelijks een teringeind lopen en nog eens een verschrikkelijk saaie route. Als je ergens wat te eten of drinken wilt halen kost dat een flinke bak met geld, dus neem dat ook maar mee!
misschien doe ik volgend jaar wel de 40 km ofzo...
maar train niet meer, veel te veel tijd en zo.
nog nooit las gehad en 1 kee rniet gehaald maar dit kwam door dat ik zat met me enkel blessure.
quote:Ik ga op sandalen (als het niet te hard regent, anders schoenen). Ik behoor daarmee volgens mij tot een grote minderheid.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
- Zorg voor goed ingelopen schoenen en goede sokken (sokken zijn zo belangrijk!!)
- Vraag aan familie of vrienden om tijdens het lopen te bellen. Heb je een beetje afleiding!
Je op laten bellen... is eigenlijk wel een goed idee.
quote:1 ik rust zelf altijd om de 2 uur. (bij de militatire rustplaatsen) bevalt me uitstekend, en je kunt lekker naar de strompelen mensne kijken en zo
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het vorig jaar gehaald en loop nooit meer de 50 km!!!Wat een drama zeg!
Mij tips:
- Rust regelmatig. Gooi er op 30 a 35 km een langere rustpauze in van zeker een half uur a 3 kwartier. Dan kom je nl echt tot rust.
- Zorg dat je goed uitgeslapen aan de start verschijnt (nouja, dat is eigenlijk onmogelijk omdat je om 4 uur start, maar zorg iig dat je uitgerust bent voordat je begint met lopen)
- Vraag aan familie of vrienden om tijdens het lopen te bellen. Heb je een beetje afleiding!Suc6! Het is namelijk dagelijks een teringeind lopen en nog eens een verschrikkelijk saaie route. Als je ergens wat te eten of drinken wilt halen kost dat een flinke bak met geld, dus neem dat ook maar mee!
misschien doe ik volgend jaar wel de 40 km ofzo...
2 ja vroeg naar bed gaan. zorg dat je +/- 8 uur heb geslapen.
3 sokken zijn idd. heel belangrijk bij een sportzaak kun je naadloze zakken kopen (wel duur maar scheelt vaak toch blaren)
4 of gewon met de rest (of met de leuke vroutjes van de 40
) ouwehoeren is altijd gezellig.
5 duur als je bij de militatire rustplaatsen haal dan valt dat wel mee daar koste dacht ik de blikjes +/- ¤ 1 en ze zijn koud.
su op de sint anna met een biertje
3 x 40 a 50 moet voor mij geen problemen zijn (loop makkelijk 22 km met 22 kg op mijn rug )
Mijn tip is loop gewoon op de schoenen waar je normaal ook op loopt. Mijn voeten waren niet gewend aan sportschoenen en er op dat moment mee beginnen leek me een goed recept voor veel blaren. Dus ik heb gewoon op brogues gelopen en dat ging prima. Wel extra sokken meenemen zodat je zo nu en dan wat schoons aan kan trekken.
mijn aanhechtingen van mijn spieren in mijn knieen had ik overbelast.. weet toevallig iemand of je daar nog iets tegen kan doen?? want ik heb al 2 jaar last en ik ben bij de fisio geweest enzo en zodra ik nu een uur loop voel ik meteen mijn knieeen weer..
hmm degene die ut gaan doen dit jaar geniet ervan het is een onwijze leuke ervaring.. die sfeer 's ochtends enzo als je de eerste dag over de brug loop om 4.10
super.. zodra ik kan wil ik um nog eens lopen en dan goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |