abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217535828
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2025 15:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Jij hebt niks vertaald. Je hebt de originele tekst in de topic geplakt en er zelf iets bij verzonnen. Vervolgens begin je over voorbeelden en ik ben benieuwd wat je voor voorbeeld klaar hebt liggen.
Wat heb ik verzonnen? Geef daar een voorbeeld van.
pi_217535843
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 15:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat heb ik verzonnen? Geef daar een voorbeeld van.
quote:
Het is wachten op de volgende staat die dit ook gaat doen. Het hele extreem rechtse speelboek komt langs in dit artikel:
-Extreme onverdiende slachtofferrol
-Angst pompen
-De ander beschuldigen van wat je zelf doet
-Liegen
-De wet negeren
-Vijandbeeld creëren naar mensen die nog wel in de realiteit leven
-Met propaganda achter kinderen aangaan
Ik denk dat jij je vergist met WOKE of de islam.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_217535960
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2025 16:00 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
Een topic mag niet alleen maar een artikel zijn, dus dat stuk was mijn eigen inbreng. Maar alleen al in deze twee alinea's zie je het hele lijstje terugkomen op het stukje wet negeren na:

quote:
On April 29, after the Oklahoma Senate chose not to take action on the resolution, Walters wrote on X that “Today is a major victory for Oklahoma families and for the truth. After months of Democrats and the teachers unions lying and attacking, the most unapologetically conservative, pro-America social studies standards in the nation are moving forward.”

“For nearly a year, we engaged in a thoughtful, transparent process to deliver standards that teach students factual history, including the realities of the 2020 election, the COVID-19 pandemic, and the threat posed by Communist China,” he added. “These reforms will reset our classrooms back to educating our children without liberal indoctrination.”
  zondag 4 mei 2025 @ 16:10:52 #54
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217535987
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2025 16:00 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
Die OOK ja. Maar denken dat Trump en gang ook maar iets anders zijn op dit gebied ben je wel heel naïef.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')