SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee nee, precies andersomquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:36 schreef mschol het volgende:
auto? verkopen
vrouw/vriendin/vent/man? inruilen
auto inruilen en vrouw/vriendin/man/vent verkopen?quote:
ja hoor. zwarte marktquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou je daar goede deal voor kunnen krijgen?
1 regenbuitje en hoppa grijsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Muurtjes in de tuin zijn geverfd, ze zijn weer mooi wit
goeie..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Muurtjes in de tuin zijn geverfd, ze zijn weer mooi wit
Te schattigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
KIjk @:budapestenaar
deze had ook in onze koffer gepast
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik dacht slim te zijn door nu even langs de Ikea te gaan, maar de sprint is een uur later dan ik dacht
Hoop het nietquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sowieso beter om naar de befteling te gaan
Uit "de bizarre hersenspinsels van nattekat"quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem?
Het probleem is dat ik op tijd thuis benquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem?
dat is geen probleem? kan je gelijk kijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik op tijd thuis ben
Ik heb nog een tafel nodig bij de Ikea, als jij die even voor me gaat halen en hier aflevert dan ben je wel te laat voor de sprintquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hij is geen echte F1supporter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is geen probleem? kan je gelijk kijken?
Dan bestel je even etenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan we regelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een tafel nodig bij de Ikea, als jij die even voor me gaat halen en hier aflevert dan ben je wel te laat voor de sprint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |