Qua prijs maakt het volgens mij niet veel uit, ik zie em voor 599,- (of weet jij een goedkopere site).quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:22 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een dreame l10s ultra gen2. Bevalt prima en is een stuk goedkoper dan de gemiddelde.
Daar heb ik nog niet eerder over gehoord, ga es lezen. Welk type heb je?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:00 schreef Snowby het volgende:
Hier de switchbot, haalt zelf schoon water op en dumpt het vieze water weer.
Tot op heden, ideaal
Ik heb deze Roborock ook. Vloer is pvc, maar vind het dweilen ook niet ideaal. Heb het een paar keer geprobeerd en vind het resultaat niet echt goed schoon (of hoe ik het wil hebben iig). Dus doe het dweilen liever zelf.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:24 schreef Lichtloper het volgende:
Roborock S7 hier. Stofzuigen doet ie als de beste. Dweilen ben ik na een paar keer mee gestopt. Als ie klaar was zag je precies de streep van die dweil op de vloer staan. Wat dingen geprobeerd met het zelf extra nat maken van die dweil bijvoorbeeld, maar het blijft behelpen.
Houten vloer trouwens, misschien dat hij het op laminaat of PVC beter doet.
Weinig minpunten. Werkt gewoon goed.leert ook snel routes en dweilen gaat perfect.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:34 schreef Holiday76 het volgende:
[..]
Qua prijs maakt het volgens mij niet veel uit, ik zie em voor 599,- (of weet jij een goedkopere site).
En de anderen voor rond de 600–688.
Kun je met deze ook boven dweilen of moet je dan het station ook mee naar boven nemen?
Nog minpunten voor deze?
https://www.switch-bot.co(...)r-cleaning-robot-s10quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef Holiday76 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eerder over gehoord, ga es lezen. Welk type heb je?
Die van mij vult automatisch met schoon water, maakt de pads nat en maakt de gehele vloer goed schoon met dweilen. Vervolgens leegt hij zelf in vies water bak en schoont en droogt de pads automatisch.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:14 schreef SuperNeger het volgende:
Dweilfunctie lekker achter wegen laten. Mijne kan het ook maar ik gebruik het nooit. Werkt nog niet ideaal en is veel gezeik. Makkelijker om gewoon ff snel tussendoor doen met de handdweil. Stofzuig functie is wel ideaal ik zou niet meer zonder kunnne.
Oh wacht als je zo'n dure neemt die zelf water vult en zo is het misschien wel makkelijker ja, maar handmatig die tank vullen en zo heb ik echt maar 3x gedaan en dan krijg je zo'n lullig nat streepje op de grond dat is haast de moeite niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |