Verdwijning Nederlandse vader (31) al vijf dagen groot mysterie in Italië, familie en vrienden arriverenItalië is al dagen in de ban van de 31-jarige Nederlander die begin deze week vermist raakte na een wandeling in de bergen. Terwijl vrienden en familie zich verzamelen in de regio om elkaar tot steun te zijn, neemt de vrees toe dat hij niet meer levend zal worden teruggevonden. ‘Hoop hangt aan een zijden draadje’, koppen lokale Italiaanse media.
De 31-jarige vader, een Amsterdammer werkzaam in het onderwijs, was sinds maandag 29 april spoorloos in de bergen bij het Italiaanse Comomeer. Hij vertrok die middag voor een wandeling en kwam nooit meer terug.
Update 9 mei:
Zoektocht gestopt
Na zes dagen is de zoektocht ’tevergeefs’ meldt de Italiaanse krant La Provincia Di Como. Ook burgemeester Daniele Pozzi heeft een hard hoofd in een positieve afloop. “Ik heb met eigen ogen gezien hoe goed voorbereid en capabel de mannen zijn die zich een week lang hebben ingezet voor de zoekactie”, aldus Pozzi tegen de Italiaanse krant La Provincia Di Como.
“We hoopten allemaal dat de jonge wandelaar op een moeilijk toegankelijke plek zou worden gevonden, misschien gewond maar levend. Dat is helaas niet gebeurd. Onze gedachten gaan nu vooral uit naar de familie”, deelt Pozzi. Hij sluit niet uit dat er later in het proces alsnog aanwijzigingen worden gevonden, maar voor nu blijft de man vermist in de bergen van Lombardije.
BronSPOILER: Eerdere berichtgeving
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)-arriveren~a26bdd4d/Heftig.. kan me niet voorstellen als man zijnde dat me vrouw gaat wandelen in Italie en dat er helemaal niks meer vernomen word..
[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 09-05-2025 11:59:12 ]