SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Op mijn balkon en in de keuken is de temperatuur heerlijk in de woonkamer en slaapkamer nog een sauna ik ga volgende week van dat zonwerende folie op mijn slaapkamer ramen plakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 04:05 schreef hemarookworst het volgende:
Klopt eigenlijk niet, drie hele dagen maar liefst![]()
Kan je niet lekker laten waaien? Nu is het afgekoeldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 04:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op mijn balkon en in de keuken is de temperatuur heerlijk in de woonkamer en slaapkamer nog een sauna ik ga volgende week van dat zonwerende folie op mijn slaapkamer ramen plakken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had sinds 9 uur al alle ramen los op kiep stand.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 04:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je niet lekker laten waaien? Nu is het afgekoeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten robThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
trustenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: