Ook de besten hebben vakantie nodig in het beeldschone Noorwegen.quote:
wat is hbquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook de besten hebben vakantie nodig in het beeldschone Noorwegen.
Kan jij misschien niet meer topics aanmaken in mijn afwezigheid?
Roros en Trondheim sowieso. Nog uitzoeken of we doorgaan naar de parken in het noordenquote:
Ga je je Zweeds daar nog een beetje oefenen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Roros en Trondheim sowieso. Nog uitzoeken of we doorgaan naar de parken in het noorden
Als je naar Noorwegen gaat, wil je nooit meer een hoer zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je kan dat geld beter aan de hoeren uitgeven
?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:16 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ga je je Zweeds daar nog een beetje oefenen?
Dat was je toch aan het leren?quote:
Je moet toch ook wel in het echt even oefenen?quote:Talen leren doe je op Duolingo
vast wel ooit, net als die 31522 andere talen die ik hoogstens 1 maand op Duolingo uithoudquote:
Geniet ervan! Twee maanden geleden in Trondheim geweest, Granåsen is mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Roros en Trondheim sowieso. Nog uitzoeken of we doorgaan naar de parken in het noorden
Jammer wel, dat je dan net geen Noors bent gaan leren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vast wel ooit, net als die 31522 andere talen die ik hoogstens 1 maand op Duolingo uithoud
Daar had ik volgens mij een 1 week streak van ooit ;')quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef KvanG het volgende:
[..]
Jammer wel, dat je dan net geen Noors bent gaan leren.
Dank! Nooit bij Granasen geweest, maar ik ga ook niet skieën.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geniet ervan! Twee maanden geleden in Trondheim geweest, Granåsen is mooiEn er zit een Nederlandse Airbnb-eigenaar
Helaas, ik heb ook vakantie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook de besten hebben vakantie nodig in het beeldschone Noorwegen.
Kan jij misschien niet meer topics aanmaken in mijn afwezigheid?
Wat moet je daar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:29 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Helaas, ik heb ook vakantie.
Wel maar een weekje en niet zo ver weg. Ik ga naar Duitsland met de trein, ik hou niet van vliegen, ik vind vliegen kwaadaardig en kapitalistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |