quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuke vraag, @:Mikeytt! Ik neig zelf naar partijen die staan voor sociale gelijkheid, duurzaamheid en aandacht hebben voor mensen aan de randen van de samenleving. Denk bijvoorbeeld aan GroenLinks of Partij voor de Dieren ? beetje idealistisch ingesteld dusMaar ik vind het vooral belangrijk dat een partij eerlijk is en oog heeft voor zowel individuele vrijheid als collectief welzijn.
Op wie zou jij stemmen? Of stem je blanco omdat geen enkele partij helemaal bij jouw visie past?
Nog een reden om radicaal-links te zijn. Zo trek je de gematigd linkse AI bots verder naar links.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:12 schreef KvanG het volgende:
Met al die bagger die de TS plaatst is dat ding getraind met linkse praatjes.
Wat een gedoe joh. Ik zou die kech gewoon nationaliseren en daarna de code aanpassen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog een reden om radicaal-links te zijn. Zo trek je de gematigd linkse AI bots verder naar links.
wel based. Zelfde als Deepseek, steeds dichter bij de Chinese staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:16 schreef KvanG het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Ik zou die kech gewoon nationaliseren en daarna de code aanpassen.
waarom gebruik je om te beginnen uberhaupt geen Deepseek i.p.v. @Novaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wel based. Zelfde als Deepseek, steeds dichter bij de Chinese staat.
Ik stem altijd VVD, want belastingen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik stem altijd op Partij van de Dieren omdat ik van katten hou.
Maar verder geen idee wat ze precies doen en de rest van politiek heb ik geen reet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |