Een wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben mensen echt een leven naast FOK! dan?
Valt vies tegen hoor. Op plaatjes vind ik het allemaal best maar in het echt ga ik van m'n stokje.quote:
Zelfs iets teveel leven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh he, bah! Inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs iets teveel leven.
Geen sociaal leven tho. Daar trek ik de grens.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Op zich wel een mooie aflevering en nog geen Acda gelukkig...quote:
Heb je de aflevering afgekeken?quote:
ah das dus een jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie aflevering en nog geen Acda gelukkig...
Volgens mij kan ik ook al vooruit kijken, maar weet nog niet of ik dat ga doen..
jawel maar weet niet of ik de anderen ook ga kijkenquote:
Ik kreeg wel een brok in mijn keel toen die meid die net op kamers was, aan de telefoon zei mam?? en toen Boem!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das dus een ja
was een goeie boem toen ze naast de verwarming lagen
Ik heb een fles staan die 5 euro nog wat kostte benieuwd of het ergens naar smaaktquote:
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een brok in mijn keel toen die meid die net op kamers was, aan de telefoon zei mam?? en toen Boem!
ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |