SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja nu bellen heeft geen nut want deze vrouw probeerde het wel echt. Het lukt haar gewoon niet beter want ze zegt dat het verband ook eigenlijk te breed is.quote:
heel slimquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel vanavond besloten dat als ze zeggen dat mijn vinger er deels af moet dat ik voor een second opinion eerst nog naar Groningen ga.
Het kan er altijd nog af maar het kan er nooit meer aan.
Ja en in het UMCG zijn ze ook vaak wat verder met dingen kunnen.quote:
Lijkt me alleszinds redelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel vanavond besloten dat als ze zeggen dat mijn vinger er deels af moet dat ik voor een second opinion eerst nog naar Groningen ga.
Het kan er altijd nog af maar het kan er nooit meer aan.
Katten kunnen echt zo relaxed erbij liggen. Ik ben daar wel jaloers op.quote:
Lief hèquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Katten kunnen echt zo relaxed erbij liggen. Ik ben daar wel jaloers op.
ben je ook van plan er één te kopen of maak je gewoon door heel het land heen proefritten met mooi weer zonder geld neer te leggen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nog even de sprintkwalificatie kijken en dan slapen. Morgen proefrit op de Hayabusa. Spannend wel
Oh dit speelt al sinds begin vorig jaar. Maar het deed geen pijn meer alleen het moest nog steeds genezen en dat is niet goed gegaan bij mijn middelvinger.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lang is je vinger nu zo slecht @:ama? Staat me bij dat je er bij de Scheveningen meet niet /minder last mee had?
Is dat zoiets als een Sybian ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nog even de sprintkwalificatie kijken en dan slapen. Morgen proefrit op de Hayabusa. Spannend wel
Wat een gedoe nietteminquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
Maar heel veel spannends hebben ze nog niet gedaan met mijn vinger want het was geen hechting waard.Dus dan weet je al dat het niet heel veel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |