Gohquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik pin elke week bij mij in de buurt 150 euro, vaak op donderdagavond of vrijdagochtend.
Klopt, maar blijkbaar zijn er nog debielen die elke week 150 euro pinnen.quote:Je zou denken dat pinnende mensen amper nog bestaan...
Waarom zou je mij een debiel noemen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Goh
[..]
Klopt, maar blijkbaar zijn er nog debielen die elke week 150 euro pinnen.
Nee, de mijne neemt alleen contant aan. Die probeert zijn transacties denk ik wel gedeeltelijk onder de radar te houden.quote:
Lekker wat belasting ontduiken. Geef ze eens ongelijk.quote:
Het is eigenlijk wekelijks dat mijn vrouw me er aan moet herinneren dat ik het geld nog even pin.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn dezelfde mensen die alle tijd hebben in het verkeer, lekker linksplakken met 100 en andere irriteren of supersloom over iedere rotonde hobbelen. Geef ze aub geen podium, gewoon allemaal een nekschot geven dan is het zo over.
Rest mij nog de vraag waar TS wekelijks 150 euro cash voor nodig heeft.
Worden er uitgaves gedaan waar de vrouw geen weet van mag hebben?
Een additionele klacht zijn mensen die dan uren voor het scherm moeten staren voordat zij op de knop drukken. En dat ze dan pas gaan nadenken hoeveel geld ze willen pinnen. En je hebt sommige mensen die meerdere keren een klein bedrag willen pinnen om hun pinscore omhoog te halen...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik pin elke week bij mij in de buurt 150 euro, vaak op donderdagavond of vrijdagochtend. Je zou denken dat pinnende mensen amper nog bestaan, maar ik moet vrijwel altijd even wachten op iemand anders (de coffeeshop hier accepteert alleen cash, dat heeft er misschien wat mee te maken).
Wat me dan enorm ergert, zijn mensen die meer dan 3 minuten nodig hebben aan zo'n automaat. Pasje erin, pasje eruit, even op de telefoon, knoppies drukken, even dit, even dat... wat doen deze mensen? Je doet toch je pasje er in, klikt op je bedrag, of voert het in, en dat is dan toch wel? Hebben deze mensen een quickhack waardoor ze stiekem een leveltje Doom kunnen spelen? Wat doen mensen toch dat ze zo lang bij een automaat moeten staan?
Er zit hier vast ook wel zo'n halve zool, misschien dat hij of zij dat even kan uitleggen.
Waarschijnlijk bij een Albert Heijn, Primera en Bruna daarnaast ook nog wel bij (voormalige) bankfilialen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:42 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zou niet eens weten waar bij mij in de buurt een pinautomaat zit.
Nou, inderdaad. Toen van de week in Spanje en Portugal de stroom uitviel waren de mensen die contant geld hadden de enige mensen die nog comfortabel een boodschap konden doen. Ik ken oprecht iemand die lacherig doet als je nog een verdwaald tientje in je zak hebt. "Wat moet je nou met contant geld, ik heb nooit meer geld bij me, zou niet weten wat ik er mee moet". En dan breekt de pleuris uit en zitten we drie dagen zonder bankverkeer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een Albert Heijn, Primera en Bruna daarnaast ook nog wel bij (voormalige) bankfilialen.
Laat je voor de zekerheid informeren voordat de Russen de black-out hebben gerealiseerd en je überhaupt niets meer kunt met je pinpas, bankapp, etc.
Krijg je van het rijk alle ruimte om je spul te verkopen, ga je als dank belastingontduikenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:56 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Lekker wat belasting ontduiken. Geef ze eens ongelijk.
Ik heb altijd zo'n 500 euro cash in huis...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Toen van de week in Spanje en Portugal de stroom uitviel waren de mensen die contant geld hadden de enige mensen die nog comfortabel een boodschap konden doen. Ik ken oprecht iemand die lacherig doet als je nog een verdwaald tientje in je zak hebt. "Wat moet je nou met contant geld, ik heb nooit meer geld bij me, zou niet weten wat ik er mee moet". En dan breekt de pleuris uit en zitten we drie dagen zonder bankverkeer.
Waarom zou je een andere pinautomaatgebruiker een halve zool noemen?quote:
Ja dat heb ik toch uitgelegd? Ben je hier voor het eerst ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom zou je een andere pinautomaatgebruiker een halve zool noemen?
Je wekelijks volkomen vrijwillig tussen de halve zolen begeven is echt debiel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toch uitgelegd? Ben je hier voor het eerst ofzo?
Jij kan het weten, je hebt al een fokaccount sinds het begin der tijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je wekelijks volkomen vrijwillig tussen de halve zolen begeven is echt debiel.
Als er een blackout komt het heb je ook niet meer zo veel aan een pinautomaat. En ik heb echt al jaren cash bij me (als je ergens onverwacht niet kunt pinnen, storing of zo) maar als je dat vrijwel nooit uitgeeft raakt het ook niet op.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een Albert Heijn, Primera en Bruna daarnaast ook nog wel bij (voormalige) bankfilialen.
Laat je voor de zekerheid informeren voordat de Russen de black-out hebben gerealiseerd en je überhaupt niets meer kunt met je pinpas, bankapp, etc.
Hij zal wel moeten. Het Nederlandse softdrugsbeleid is nogal schizofreen. Het wordt gedoogd dat een coffeeshop hash en marihuana verkoopt, maar de coffeeshop mag het niet legaal inkopen. De leverancier die de hash en marihuana levert zal dus ook wel verlangen dat de eigenaar van de coffeeshop contant betaalt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Marsenal het volgende:
Nee, de mijne neemt alleen contant aan. Die probeert zijn transacties denk ik wel gedeeltelijk onder de radar te houden.
Gelukkig heeft die eigenaar wel een pinautomaat op de hoek.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten. Het Nederlandse softdrugsbeleid is nogal schizofreen. Het wordt gedoogd dat een coffeeshop hash en marihuana verkoopt, maar de coffeeshop mag het niet legaal inkopen. De leverancier die de hash en marihuana levert zal dus ook wel verlangen dat de eigenaar van de coffeeshop contant betaalt.
150 euro, dat klinkt eerder als een bezoekje aan de hoeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik pin elke week bij mij in de buurt 150 euro, vaak op donderdagavond of vrijdagochtend. Je zou denken dat pinnende mensen amper nog bestaan, maar ik moet vrijwel altijd even wachten op iemand anders (de coffeeshop hier accepteert alleen cash, dat heeft er misschien wat mee te maken).
Wat me dan enorm ergert, zijn mensen die meer dan 3 minuten nodig hebben aan zo'n automaat. Pasje erin, pasje eruit, even op de telefoon, knoppies drukken, even dit, even dat... wat doen deze mensen? Je doet toch je pasje er in, klikt op je bedrag, of voert het in, en dat is dan toch wel? Hebben deze mensen een quickhack waardoor ze stiekem een leveltje Doom kunnen spelen? Wat doen mensen toch dat ze zo lang bij een automaat moeten staan?
Er zit hier vast ook wel zo'n halve zool, misschien dat hij of zij dat even kan uitleggen.
Die Albanese toch van middelbare leeftijd?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
150 euro, dat klinkt eerder als een bezoekje aan de hoeren.
En bij de hoeren moet je ook altijd contant betalen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:48 schreef Cockwhale het volgende:
150 euro, dat klinkt eerder als een bezoekje aan de hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |