Jumboemquote:
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Supermarkten na een wereldramp in films zijn altijd wel opvallend gezellig.
GeMo !quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal lekkere droge hammetjes en lekkere verse zeebaarzenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofd
Gezondheid.quote:
De mensheid maakt zichzelf wel kapotquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week na die stroomstoring in Spanje waren ze na 3 uurtjes al helemaal leeggeroofd
Vooralsnog gaat het te goed met de mensheid.quote:
Daar zijn we al goed mee bezig ja.quote:
Snel! Maak een note!quote:
Al gedaanquote:
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.quote:
Zo’n goede modquote:
Die sfeer hing er net ook. Alsof er een wereldramp gaande was.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
F1 he, moet allemaal snelquote:
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het te goed met de mensheid.
M'n pre-order was ook binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.
Ja, verstandigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Not sure. Ben snel weggerend na betalen en als troost heb ik nog wat boeken gekocht.
Lekker vechten om de laatste meloenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sfeer hing er net ook. Alsof er een wereldramp gaande was.
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.
Ik hou ook van jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat voor 75 procent bestaat uit kutmensen.
Als buffer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houden
Dat doe je heel erg goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de leuke mensen dichtbij je houden
Ja nou.. was niet helemaal de insteek, maar kan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |