SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is toch te gek voor woorden. Piswoest maakt het mequote:
Doe je dan een pismerrie met voernijd na, als je woest bent?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch te gek voor woorden. Piswoest maakt het me
feit dat er veel meer zijn die dat roepen en je nu alleen over mij heenvalt is jammer, maar kan ik ook weinig aan doen. Jammer welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat denk je dat op alles waar je het niet mee eens bent roepen van "oh, wordt x nu gecanceld" of "huehuewoke" doet?
Maar goed, ik heb geen zin in dit gejammer, dus ik ben er serieus even weg van.
PIESMAD.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch te gek voor woorden. Piswoest maakt het me
Ik heb hier niet voor gekozen, het lot heeft mij gekozenquote:
Ik probeer het ook zoveel mogelijk te mijden. Afgelopen weekend nog in Utrecht geweest. Dat is wel weer even genoeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Randstad is meh. Het is dat ik er 1x per week naar toe moet.
Ze is terug en slaat gelijk toequote:
WO2 is ook 'te lang geleden', nog maar weinig mensen die het hebben meegemaakt, hele generaties die niet eens weten wat oorlog is. Dan krijg je zoals Churchill dat al eens verwoorde “Those that fail to learn from history are doomed to repeat it.”quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Op 4 mei tijdens de Nationale Herdenking worden alle oorlogsslachtoffers van de Tweede Wereldoorlog uit het toenmalige Koninkrijk der Nederlanden herdacht, de slachtoffers die vielen tijdens de koloniale oorlog in Indonesië, en ook de slachtoffers die daarna vielen tijdens oorlogs- en vredesoperaties waarbij Nederland betrokken was.”
Het is dus geen algemene, overkoepelende, wereldwijde, superinclusieve dode mensen-herdenking waar je alles onder kan en mag schuiven. En een beetje respect voor waar deze dag wél voor staat, kan geen kwaad.
Rotterdamquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer het ook zoveel mogelijk te mijden. Afgelopen weekend nog in Utrecht geweest. Dat is wel weer even genoeg.
Uit de magnetron?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Lauwe Gorgo, dit zou zomaar eens mijn nieuw favoriete scheldwoordje voor kutmensen kunnen worden
WO2 is nooit te lang geleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WO2 is ook 'te lang geleden', nog maar weinig mensen die het hebben meegemaakt, hele generaties die niet eens weten wat oorlog is. Dan krijg je zoals Churchill dat al eens verwoorde “Those that fail to learn from history are doomed to repeat it.”
Ja, blij meequote:
Het is hard nodig, als je Gaza al genocide gaat noemen is het heel hoog tijd voor wat extra geschiedenislesjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WO2 is ook 'te lang geleden', nog maar weinig mensen die het hebben meegemaakt, hele generaties die niet eens weten wat oorlog is. Dan krijg je zoals Churchill dat al eens verwoorde “Those that fail to learn from history are doomed to repeat it.”
Heb je een lapobotje ontwikkeld?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier niet voor gekozen, het lot heeft mij gekozen
Nee, ik ben gewoon te debiel om niet te posten na 300 posts.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lapobotje ontwikkeld?
@:haags weet meer over botjes
Of als Gergi die iets verkeerds heeft gegeten @kwiwiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Gorgo klinkt wel als een grachtengordel afkorting
1 miljoen posts schoon aan de haak waarvan 700k door een botje.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lapobotje ontwikkeld?
@:haags weet meer over botjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |