Gat: "woonplaats waar je 40 minuten moet reizen voor rijlessen in een automaat".quote:
Omdat veel rijscholen nog steeds autistisch vasthouden aan hun schakelpookje terwijl automaat de toekomst is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gat: "woonplaats waar je 40 minuten moet reizen voor rijlessen in een automaat".
Naja, met een automaatrijbewijs mag je alleen automaat rijden. Het gros van de auto's is nog altijd met pook. Je zal er maar net mee moeten rijden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat veel rijscholen nog steeds autistisch vasthouden aan hun schakelpookje terwijl automaat de toekomst is.
In Nederland lopen we achter. Probeer een schakelbak te zoeken in de USA.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, met een automaatrijbewijs mag je alleen automaat rijden. Het gros van de auto's is nog altijd met pook. Je zal er maar net mee moeten rijden.
je gaat de USA, waar je een rijbewijs ongv bij een pakje boter krijgt, serieus vergelijken met NL?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
In Nederland lopen we achter. Probeer een schakelbak te zoeken in de USA.
Ik praat over de schakel/automaat verdeling.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat de USA, waar je een rijbewijs ongv bij een pakje boter krijgt, serieus vergelijken met NL?
Verhuis naar een gat in de VSquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
In Nederland lopen we achter. Probeer een schakelbak te zoeken in de USA.
Ja, tot je op zoek gaat naar een eerste auto en erachter komt dat een leuke kleine occasion praktisch altijd met een leuke kleine pook komt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat veel rijscholen nog steeds autistisch vasthouden aan hun schakelpookje terwijl automaat de toekomst is.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef Cockwhale het volgende:
Schakelen maakt autorijden een stuk leuker.
Mwah. Ik heb ook jarenlang geen rijbewijs gehad, dat is meer beperkt dan een automaatrijbewijs.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, tot je op zoek gaat naar een eerste auto en erachter komt dat een leuke kleine occasion praktisch altijd met een leuke kleine pook komt.
Een automaatrijbewijs is een beperking, geen vrijheid.
Klacht: automaat rijbewijsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:47 schreef roos94 het volgende:
De meeste geluksvogels zullen tijdens hun rijles wel gewoon thuis opgehaald worden.
Ik moet eerst 40min heen reizen naar een andere stad om daar af te spreken dan nog 40min terug![]()
Klacht: Automaat lessen in Zeeland
Extra klacht: dit maakt rijlessen nog in totaal ¤400/500 duurder door OV kosten genot.
Gelukkig kost rijles in NL geen drol in vergelijking met andere landen zoals Belgie USA of India. Het CBR is een liefdadigheidsinstelling zonder winstoogmerk. Daarom liggen de rijles kosten hier niet absurd hoog maar is het voor iedereen toegankelijk.
Ik woon in een dorpje met nog geen 800 inwoners, maar hier komen de lesauto's gewoon naar het huis van degene die lest toe.quote:
alles is kut aan schakelenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef Cockwhale het volgende:
Ze wil niet een gewoon rijbewijs maar alleen een automaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje met nog geen 800 inwoners, maar hier komen de lesauto's gewoon naar het huis van degene die lest toe.
Dan moet ze niet zeuren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze wil niet een gewoon rijbewijs maar alleen een automaat.
Hahah ja dat is wat ik ook zei. Waarom zou je een slechter rijbewijs willen halenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zeuren.
Of gewoon in een handbak lessen, dan mag je ook in een automaat rijden.
Of verhuizen.
Hoe zie jij precies het geld van je rijlessen bij het CBR terechtkomen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:47 schreef roos94 het volgende:
De meeste geluksvogels zullen tijdens hun rijles wel gewoon thuis opgehaald worden.
Ik moet eerst 40min heen reizen naar een andere stad om daar af te spreken dan nog 40min terug![]()
Klacht: Automaat lessen in Zeeland
Extra klacht: dit maakt rijlessen nog in totaal ¤400/500 duurder door OV kosten genot.
Gelukkig kost rijles in NL geen drol in vergelijking met andere landen zoals Belgie USA of India. Het CBR is een liefdadigheidsinstelling zonder winstoogmerk. Daarom liggen de rijles kosten hier niet absurd hoog maar is het voor iedereen toegankelijk.
Dit is opzich waar en het is ook gewoon lekker rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Ik rijd al 15 jaar een automaat en ik zie niet in waarom ik ooit nog schakelbak zou rijden. We rijden max 130 op relatief drukke wegen hier, handmatig schakelen is de moeite echt niet. Als ik nou 300 zou mogen op de nurburg dan snap ik de sport nog wel, maar verder is er geen kut aan.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef Cockwhale het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |