abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217573760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat het nog niet online staat. Zal wel een storing zijn.
Nee komt pas dag van tv uitzending online die laatste aflevering. Is bij b&b etc. ook zo.

(Wel irritant idd).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217573781
Vorig jaar was dat niet hoor. Ik vind het belachelijk! Vooruitkijken=vooruitkijken. En niet wat ze zelf het beste uit komt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217573908
Dus volgende week pas?
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:25:28 #204
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217573974
Ahhh ik wilde even spieken naar de eindconclusies en lees nu dat ik tot woensdag 22:00 moet wachten...

"RTL heeft namelijk nu een reactie gegeven over de situatie. Net zoals bij B&B Vol Liefde en Winter Vol Liefde wordt de laatste aflevering opgespaard tot een dag voor de tv-uitzending. Op woensdag 14 mei zal de laatste aflevering van MAFS pas op Videoland verschijnen. Dat is dan direct na de tv-aflevering op RTL4, dus vanaf 22.00 uur."

En ik was zo benieuwd of de twee mogelijke stellen nog samen zijn. Ik verwacht eigenlijk bij beide van niet....
pi_217574001
Op donderdag 15 mei zal namelijk de laatste aflevering van Married at First Sight te zien zijn bij RTL 4. Op Videoland is het populaire tv-programma al vooruit te kijken, daar zal de seizoensfinale op donderdag 8 mei al te zien zijn.

Dus wel vanavond😁
pi_217574039
Nee blijkbaar niet. Idioot allemaal weer dit.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 11:37:54 #207
367000 roos94
pi_217574062
Dus we mogen alles vooruitkijken en bij de finale moeten we wachten tot ná de tv uitzending. Geniaal!
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:39:28 #208
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217574074
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:37 schreef roos94 het volgende:
Dus we mogen alles vooruitkijken en bij de finale moeten we wachten tot ná de tv uitzending. Geniaal!
Ja had je net zo goed niet kunnen vooruitkijken....
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 11:42:27 #209
367000 roos94
pi_217574091
Volgens realityfbi staat hij erop :?
pi_217574157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:33 schreef Yesse het volgende:

[..]
Nouja hij heeft zelfs z’n moeder gebeld.. ik denk dat hij contact heeft gezocht :’) Meer dan dat heet stalking…
Ja! Contact zoeken met zn moeder, niet heel netjes!
Make trouble not war
pi_217574181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:42 schreef roos94 het volgende:
Volgens realityfbi staat hij erop :?
Oh want ik zag op het Viva forum net nog dit
pi_217574201
Dat was gepost om 11:20, maar wel een zooitje dan als eerst vanochtend is besloten tot niet en daarna ineens weer wel. :')
pi_217574216
Via de browser zie ik inderdaad aflevering 18 erop staan, maar de app lijkt problemen te hebben.
pi_217574254
Ik ging vast spieken in de laatste paar minuten en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217574824
Oh mooi. Snel kijken!
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 13:15:48 #216
367000 roos94
pi_217574852
Hij staat er inderdaad op. Helaas is de doven/slechthorenden ondertiteling er nog niet bij.
pi_217575275
Niet verwacht van die Hinke.
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:23:43 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217575392
Brammetje ontkent. Was zeker goed dronken.
Mooie jankerd.

Olof spoort voor geen meter. Dat hij alles 100% gegeven heeft en zij niet. Lachwekkend. Dat janken over die Porsche. Heel Nederland heeft gezien dat je een lul bent Sjaakie.

Gio en Hinke. Desperados. Hinke wil een hobbyprojectje. Gio denkt het is nu of nooit. Dat gezwam van die experts. Dat Hinke niet de bemoederende rol heft overgenomen. Uhm, Wat?!?!?
En dat gezeik weer van die Hinke, dat Gio moet veranderen. Waarom? Ben jij zo fuckin speciaal? Heb je de wijsheid in pacht? En ook weer die beoordeling aan het eind. Mooi gesproken jochie. Een 7+. :r
Iemand al gehoord of ze uit elkaar zijn inmiddels?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217575468
Haha, die Olof met zijn grapjes die geen grapjes waren, daar stinken we niet in, hoor! En volgens mij had Femke haar hairextensions weg'geknipt'. Blijft toch wel een beetje een sneue mismatch. Olof kon het niet laten om nogmaals de Porsches van Femke te noemen, moest lachen om het minzame lachje van Femke daarop.

En Gio met Hinke die inderdaad uit een grisselijk nest komt. Hinke tegen Gio: "Kom hier even lekker zitten." Alsof je het tegen een kind hebt. Zolang Gio dat betuttel van Hinke blijft verdragen komt het wel goed en zij gelooft vast in het huwelijk.

Beetje sneu van Joey en Svea.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 16:04:55 #220
367000 roos94
pi_217576206
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
pi_217576463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
Volgens mij heeft God haar in de oren gefluisterd dat ze deze maagd Gio moet houden tot hij echt opgevoed is.
pi_217576641
Dat Joey en Svea niet meer bij elkaar waren wisten we al. Svea zag er trouwens anders uit, niet alleen haar kapsel maar haar hele gezicht had een andere uitstraling bij het gesprek in Noordwijk aan het strand.
Track record van stellen die bij elkaar zijn staat dus net als bij andere seizoen weer op 2, en zelfs ook in het allereerste seizoen van MAFS was dit al het geval, kun je na gaan dat het geen hol uit maakt nu ze andere zaken zoals fysieke aantrekkingskracht totaal nietsss zegt! Totaal geen groei, ondanks de nieuwe opzet dus, en hebben de 'experts' hierin wéér gefaald als een malle....
Dat Olof te beroerd was om naar de locatie van het eindgesprek te komen is ook weer typisch iets wat hij inderdaad zou doen, en zie hier. Bij een klein pijntje al afzeggen en beeldbellen en van 'kijk mij eens belangrijk zijn'. Of het waren smoesjes om zijn 'crush' Evelien niet in de ogen te hoeven kijken...Slappe hap dus allemaal.
Hinke en Gio, tja, niets zegt dat dit goed blijft gaan. Alle seinen staan op rood voor wat betreft langdurige relatie als je kijkt hoe zij in het hele verhaal staat. Ik wist trouwens niet dat die Hinke 'in de heren' was, maar dat verklaard haar Pietluttige, formele voorkomen. Ook een beetje 'geitenwollensokkenneuker' familie volgens mij. Die reis die ze naar Sri Lanka maken gaat denk ik wel een finale klap geven op hun relatie, meestal is dat wel een goede test of dit echt gaat slagen of niet. We zagen dit afgelopen jaar ook bij die Jeppe en Jantien, die zijn nu ook al weer uit elkaar en eigenlijk zijn alle stellen niet meer bij elkaar. Nee, amusementswaarde was weer erg groot, en keek het lekker weg maar de track record blijft een 'all time low' geven van geslaagde stellen....En eigenlijk kick ik daar wel op want elke seizoen staan ze in hun hemd die 'experts', zelfs zonder die 'apenfluisteraar' Patrick...
Tot volgend seizoen waarin we weer weken lang naar niets gaan turen.... :Y :W
Of er moet nu echt eens een bulldozer door het hele format en gaan ze de opzet eens finaal verbouwen waardoor de basis van de stellen al een betere fundering krijgt om een succesvolle en langdurige relatie te kunnen realiseren. Gooi ze allemaal bij elkaar in een huis, zet er camera's op, zend het 24/7 op streams uit zodat wij kunnen mee kijken en ga daarna pas het trouw, huwelijksreis, samenwoon proces in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217576789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Dat Joey en Svea niet meer bij elkaar waren wisten we al. Svea zag er trouwens anders uit, niet alleen haar kapsel maar haar hele gezicht had een andere uitstraling bij het gesprek in Noordwijk aan het strand.
Track record van stellen die bij elkaar zijn staat dus net als bij andere seizoen weer op 2, en zelfs ook in het allereerste seizoen van MAFS was dit al het geval, kun je na gaan dat het geen hol uit maakt nu ze andere zaken zoals fysieke aantrekkingskracht totaal nietsss zegt! Totaal geen groei, ondanks de nieuwe opzet dus, en hebben de 'experts' hierin wéér gefaald als een malle....
Dat Olof te beroerd was om naar de locatie van het eindgesprek te komen is ook weer typisch iets wat hij inderdaad zou doen, en zie hier. Bij een klein pijntje al afzeggen en beeldbellen en van 'kijk mij eens belangrijk zijn'. Of het waren smoesjes om zijn 'crush' Evelien niet in de ogen te hoeven kijken...Slappe hap dus allemaal.
Hinke en Gio, tja, niets zegt dat dit goed blijft gaan. Alle seinen staan op rood voor wat betreft langdurige relatie als je kijkt hoe zij in het hele verhaal staat. Ik wist trouwens niet dat die Hinke 'in de heren' was, maar dat verklaard haar Pietluttige, formele voorkomen. Ook een beetje 'geitenwollensokkenneuker' familie volgens mij. Die reis die ze naar Sri Lanka maken gaat denk ik wel een finale klap geven op hun relatie, meestal is dat wel een goede test of dit echt gaat slagen of niet. We zagen dit afgelopen jaar ook bij die Jeppe en Jantien, die zijn nu ook al weer uit elkaar en eigenlijk zijn alle stellen niet meer bij elkaar. Nee, amusementswaarde was weer erg groot, en keek het lekker weg maar de track record blijft een 'all time low' geven van geslaagde stellen....En eigenlijk kick ik daar wel op want elke seizoen staan ze in hun hemd die 'experts', zelfs zonder die 'apenfluisteraar' Patrick...
Tot volgend seizoen waarin we weer weken lang naar niets gaan turen.... :Y :W
Of er moet nu echt eens een bulldozer door het hele format en gaan ze de opzet eens finaal verbouwen waardoor de basis van de stellen al een betere fundering krijgt om een succesvolle en langdurige relatie te kunnen realiseren. Gooi ze allemaal bij elkaar in een huis, zet er camera's op, zend het 24/7 op streams uit zodat wij kunnen mee kijken en ga daarna pas het trouw, huwelijksreis, samenwoon proces in.
Toch denk ik dat juist Gio en Hinke het wel gaan redden, juist omdat zij in de Here is. In Sri Lanka juist meer kans, Gio liet al in het koppelingsweekend zien dat hij een sociale kerel is die snel contact maakt. Op neutraal terrein is hij dan de man. Hinke wordt daar verliefd op.
pi_217576839
Nee, begin van het einde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217576876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Nee, begin van het einde.
Welnee joh, het begin van een mooie standvastige relatie zoals God het gewild had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')