Precies dit, en ook zo verontwaardigd in zijn eigen gelijk blijven hangen zonder ook maar enig gevoel voor Stefan's kant. Ook in die status van 4 maanden later gaat het alleen maar over Dennis zijn gevoel dat hij zo gekwetst isquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb het wel te doen met Stefan.
Ik eerste instantie dacht ik dat Dennis toch hand in eigen boezem stak in de brief, maar puntje bij paaltje deed hij dat toch niet. Wat een gemiste kans.
Ook een gemiste kan van de experts. Er werd voorzichtig wel geprobeerd Dennis het van een andere kant te laten zien. Wat jammer dat hij dit niet ziet en oppakt.
"Sorry, ik ben een klootzak geweest. Ik raakte in paniek bij het koppels weekend en werd knettergek van dat verplichte leuke gedoe en het gedoe bij anderen. Ik heb behoefte aan veel aandacht en bevestiging. Ik had moeten uitspreken waar ik mee liep".
Ik kan me heel goed voorstellen dat Stefan zo gekwetst is en dat hij geen behoefte had aan contact. Als iemand had,: je hoeft me nooit meer te bellen, dan zou ik ook denken. Zoek het maar uit! Ik heb geen kind dat je kan afblaffen en zo aan de kant kan schuiven als het jou niet zint.
Wel heel erg jammer dat het zo gelopen is.
Grootste vraag is denk ik of Hinke en Gio het hebben gehaald.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef W00fer het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan aflevering 18 op Videoland.
Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
Zit het net te kijken wat een ongelooflijke lul om nog even een trap na te geven met die "zo is hoe ik me voel" brief. Hij verbrak toch de relatiequote:Op woensdag 7 mei 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Wat een smerig mannetje is die Dennis
Claimen, eisen, afdoen, alles van Stefan verdraaien en een totaal gebrek aan zelfreflectie
Walgelijk
Heel raar om te zien idd, ook met hoe je skin care moet doen. Ik vermoed dat ze hem dumpt met het gevoel dat ze hem toch maar even heeft laten zien hoe je een volwassen kerel moet zijn. Soort missie, en Gio vind alles goed. Er klopt iets nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
Ik zie bij Hinke en Gio alleen maar een begeleider-cliënt relatie.
“Heb je je vragen al klaar?”
“Ja, hij ontwikkelt zich goed, dat is mooi om te zien”
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijnquote:Op woensdag 7 mei 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel raar om te zien idd, ook met hoe je skin care moet doen. Ik vermoed dat ze hem dumpt met het gevoel dat ze hem toch maar even heeft laten zien hoe je een volwassen kerel moet zijn. Soort missie, en Gio vind alles goed. Er klopt iets niet
Ze zei toch ook al hij moet "hierna" ook door.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijn
Dat zou voor hem ook niet helemaal verkeerd uitpakken. Hij heeft wat meer zelfvertrouwen gekregen, en met zo'n dominante vrouw wil je eigenlijk ook niet verder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijn
Ik wacht er ook opquote:Op donderdag 8 mei 2025 00:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze zei toch ook al hij moet "hierna" ook door.
Helaas staat aflevering 18 nog niet online.
Ik denk dat Gio nog best wel eens een mentale dreun kan krijgen als Hinke ermee stopt. Ik bedoel iemand die je vanalles leert (of dat nou een belerende is of niet) groeit niet aan de bomen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op![]()
Meestal staat het 00:15 online
Ik denk dat Hinke zich daar volledig van bewust is. In tegenstelling tot de andere dames, is Hinke alles aan gelegen om het experiment keurig af te ronden en Gio daarbij in zijn waarde laten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik denk dat Gio nog best wel eens een mentale dreun kan krijgen als Hinke ermee stopt. Ik bedoel iemand die je vanalles leert (of dat nou een belerende is of niet) groeit niet aan de bomen.
Dat weet ik niet. Ik ga zo maar naar bed. Videoland zet het einde bewust niet online denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Hinke zich daar volledig van bewust is. In tegenstelling tot de andere dames, is Hinke alles aan gelegen om het experiment keurig af te ronden en Gio daarbij in zijn waarde laten.
Yup daar verraade ze zichzelf wel meequote:Op donderdag 8 mei 2025 00:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze zei toch ook al hij moet "hierna" ook door.
Helaas staat aflevering 18 nog niet online.
Nouja hij heeft zelfs z’n moeder gebeld.. ik denk dat hij contact heeft gezocht :’) Meer dan dat heet stalking…quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Gunner het volgende:
En ook de hele tijd met z’n “ twee weken”
Hij had ook contact kunnen zoeken toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |